Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد بطحایی، وزیر آموزش‌ و پرورش با اشاره به اینکه هنوز هیچ وزارتخانه‌ای پاداش پایان خدمت کارکنان خود را پرداخت نکرده است، گفت: پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی سال ۹۶ را در سه مرحله تسویه می‌کنیم.

ایران آنلاین / سید محمد بطحایی با اشاره به اینکه هیچ وزارتخانه‌ای پاداش پایان خدمت ۹۶ کارکنان خود را پرداخت نکرده است، گفت: پاداش فرهنگیان بازنشسته تا شهریورماه در سه قسط پرداخت می‌شود که واریز قسط اول از ۱۰ روز آینده آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: ۶ نفر از معلمان بازنشسته به نمایندگی از بازنشستگان فرهنگی به دفترم آمدند و به آن‌ها توضیح دادم که هیچ وزارتخانه‌ای پاداش ۹۶ کارکنان خود را پرداخت نکرده است، البته در این مورد، منظور شرکت‌ها نیست و اولین وزارتخانه‌ای که بنا بر تأکید دولت، پاداش پایان خدمتشان پرداخت می‌شود، آموزش‌ و پرورش است و تأکید می‌کنم در عدم پرداخت پاداش پایان خدمت منظورم وزارتخانه‌ها است و ممکن است فردی همسرش یا اقوامش در بانک یا شرکت‌های دولتی باشد که رویه آن‌ها متفاوت است.

بطحایی ادامه داد: پاداش پایان خدمت معلمان نسبت به بقیه کارمندان تا حدودی پایین‌تر است و ممکن است کارمندی در یک وزارتخانه‌ای ۱۵۰ میلیون تومان پاداش بگیرد ولی معلمی داریم که ۷۰، ۸۰ میلیون تومان پاداش دارد.

وی با اشاره به اینکه پاداش پایان خدمت فرهنگیان تا شهریورماه پرداخت می‌شود، گفت: نظرمان این بود حالا که این پاداش را تا شهریور پرداخت می‌کنیم، به ترتیب اولویت به آن‌هایی که زودتر بازنشسته شدند، صد درصد پرداخت شود اما خود نمایندگان معلمان بازنشسته گفتند که سه قسط کنید ولی این سه قسط به همه پرداخت شود./ مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت باقی‌مانده مطالبات معلمان از جمله حقوق معلمان خرید خدمات، حق‌التدریس معلمان شاغل و بازنشسته و حق‌الزحمه امتحانات تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رقم حق‌التدریس معلمان در هر ماه بیش از 700 میلیارد تومان است، اظهار کرد: برای پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان به 2100 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی افزود: برای پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات 700 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و قبل از پایان اردیبهشت 1403، حق التدریس معلمان شاغل و بازنشسته، حقوق معلمان خرید خدمات و حق الزحمه امتحانات نهایی را پرداخت خواهیم کرد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره گلایه سرایداران مدارس از عدم واریز 2 میلیون تومان افزایش حقوق گفت: این رقم برای اکثر سرایداران مدارس واریز شده است و اگر فردی آن را دریافت نکرده با حقوق اردیبهشت به همراه معوقه فروردین ماه دریافت خواهد کرد.

واریز 2 میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم

همچنین رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش امروز گفت: حق‌التدریس معلمان در حال به روز شدن است تا کنون سه ماه پرداخت شده است و در اردیبهشت باقی مانده آن یعنی تا پایان اسفند 1402 پرداخت خواهد شد و کل مطالبات حق‌التدریس سال تحصیلی 1402-1403 تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید پرداخت خواهد شد همچنین از ابتدای سال تحصیلی آینده حق‌‌التدریس معلمان هر دو ماه پرداخت خواهد شد‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • تجلیل از ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در جنوب استان بوشهر
  • آغاز تدریس 710 آموزگار جدید از ماه مهردر مدارس آذربایجان‌غربی
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط