Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@09:37:51 GMT

مردم آبادان خواستار حل معضل شوري آب شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۳۰۷۸

مردم آبادان خواستار حل معضل شوري آب شدند

خبرگزاري آريا - آبادان - ايرنا - بيش از 800 نفر از شهروندان آباداني با حضور در مقابل شرکت آب و فاضلاب اين شهرستان خواهان حل معضل شوري و سختي آب شرب اين شهر شدند.

به گزارش ايرنا شهرندان آباداني در حالي که پلاکاردهايي با عنوان ` آبادان آب ندارد `، آبادان - کربلا `، ` آب شيرين حق ماست`، ` آب شور، بوي لجن و تعفن حق مردم آبادان نيست` و ` مسئولين پايتخت نشين نمي خواهيم` نسبت به سختي و شوري آب اين شهر اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين شرکت کنندگان با شعارهاي ` مسئولين بي غيرت نمي خوايم`، ` الله اکبر`، ` هر چه مسئولين مي گويند دورغ است`، `هرچي ميگن دروغه دروغه`، ` ابادان هنوز جنگ زده است`، `دزد از ماست مجلس رو خوب خريدند`، `وقتي شير کاکائو هست آب شيرين براي چي؟`، `آب اگر قطع بشه آبادان قيامت ميشه` از عملکرد مسئولين شهري آبادان به وضعيت آب شرب اين شهر و خبر سهميه بندي آن اعتراض کردند.
يکي از شرکت کنندگان در اين تجمع به ايرنا گفت:چندين سال است که آب آبادان با مشکل روبه رو است ولي متاسفانه اقدامي در خصوص بهبود وضعيت آب انجام نشده است و مسئولين فقط مشغول تشکيل جلسه و بازديد طرح هاي نيمه تمام در اين خصوص هستند.
علي بچاري گفت:در حالي که آب لوله کشي شور و غير قابل مصرف است ديروز اخطاريه قطع آب به منزل ما داده اند، چرا بايد براي دريافت آب شور دريا به جاي آب بهدشتي و وشيرين قابل شرب ،بها پرداخت کنيم.
يکي ديگر از شرکت کنندگان نيز گفت:متاسفانه تاکنون اقدام مشهودي براي ارتقاء کيفيت آب آشاميدني مردم نشده است و مسئولان فقط قول مي دهند که وضعيت بهتر مي شود.
وي افزود:از امروز آب شيرين کن هاي سطح شهر فقط 20 ليتر آب به مردم مي فروشند که اين امر باعث گله مندي مردم است.
رئيس آبفا آبادان در گفت و گو با ايرنا ميزان شوري و سختي آب بهمنشير را 16 هزار ميکروموس اعلام کرد و افزود:هم اکنون ميزان شوري و سختي آب شهري هشت هزار ميکروموس است.
علي رضا خليلي نيا افزود:تا تکميل خط آبرساني دوم طرح غدير برداشت آب از رودخانه بهمنشير متوقف و آب آشاميدني مردم از خط غدير با اي سي (هدايت الکتريکي) 2هزار ميکروموس تامين مي شود.
وي افزود: از امروز نيز آبرساني با تانکر به برخي از مناطق محروم و حاشيه شهر آغاز شده است.
به گزارش ايرنا تا لحظه مخابره خبر تجمع مردم آبادان روبه روي اداره آبفا در خيابان زند ادامه دارد.
3015/6002
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!

به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری، مدافع چپ تراکتور، در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با قدم‌های مصمم و آماده‌ای که برمی‌داشت روز سختی برای مدافع گرجستانی ذوب آهن رقم زد و او تحت تاثیر درخشش او دچار مصدومیت شد.

نادری که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود دارد در ابتدای فصل هم در آستانه پیوستن به استقلال قرار گرفته بود، اما این اتفاق رقم نخورد و او به تراکتور تیمی که در آن به فوتبال ایران مطرح شد پیوست.

صالح حردانی مدافع ملی‌پوش تیم استقلال در تقابل با او کار سختی خواهد داشت و باید تمام تمرکز خود را روی مهار این بازیکن بگذارد و از ارسال‌های موج‌دار و نفوذهای ناگهانی او جلوگیری کند.

نادری در بازی‌های اخیر یک سبک خاص را دنبال می‌کند و در حال حرکت با ارسال‌های تیز به نزدیکی محوطه 6 قدم بازیکنان تراکتور را در شرایط گلزنی قرار می‌دهد و مدافعان استقلال این نکته را قطعا در جلسه آنالیز بررسی کرده‌اند.

تراکتوری‌ها در سمت چپ خط حمله هم به احتمال فراوان از امیرحسین حسین‌زاده استفاده خواهند کرد و دو استقلالی سابق به سمت دروازه این تیم یورش خواهند برد.

دیگر خبرها

  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • ادامه حمایت‌های دانشجویان آبادانی از خیزش دانشجویان حامی مردم غزه
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • تلف شدن ۲۰ راس گوسفند
  • خدمتی سخت اما دوست‌داشتنی
  • سختی دوست‌داشتنی
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد