Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مجمع جوانان شهید چمران گفت: اولین دوره چمران‌شناسی از هفتم تیرماه ۹۷ و در قالب ۱۲ جلسه در تالار دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد آغاز می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه  خبرگزاری دانشجو از مشهد، سعید قاسمی، مدیر مجمع جوانان شهید چمران روز گذشته در نشست خبری خود با اصحاب رسانه بیان داشت: مجمع جوانان شهید چمران از سال ۸۳ با هدف معرفی شهید نخبه و دانشگاهی دکتر مصطفی چمران فعالیت خود را آغاز کرد که در آن  سال، دانش‌آموزان و دانشجویان زیادی با مجمع جوانان شهید چمران در ارتباط بودند؛ شخصیت‌هایی که برخی‌ از آن‌ها اکنون جزو مسئولان و خدمتگزاران این مرز و بوم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قاسمی با بیان اینکه در این مدت اقدامات متعددی در حوزه معرفی شخصیت شهید چمران صورت پذیرفته است، گفت: در طول این سال‌ها، همایش‌ها و بزرگداشت‌های شهید چمران از سوی این مجمع که مزین به‌ نام این شهید والامقام بوده، برگزار شده و برنامه پیش روی این مجموعه هم برگزاری اولین دوره مقدماتی چمران شناسی در کشور است.

 

مدیر مجمع جوانان شهید چمران تصریح کرد: این دوره از پنجشنبه هفتم تیرماه ۹۷ و در قالب ۱۲ جلسه در تالار دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد آغاز می‌شود و در خلال این جلسات مباحثی در رابطه با ۱۵ کتاب شهید چمران مطرح می‌شود.

 

وی ادامه داد: این دوره با همکاری دانشگاه‌ها، آستان قدس رضوی، شهرداری و بسیج‌های اساتید و دانشجویان در ۵ بخش سیر مطالعاتی، میزگرد، پرسخ و پاسخ، کارگروه و سیره پژوهشی و با ۳ رویکرد علمی و فرهنگی، عرفانی و بصیرتی و مذهبی و انقلابی و با حضور ۱۰ تن از اساتید برجسته ایران و لبنان که یکی از آن‌ها برادر شهید چمران است، در عصرهای پنجشنبه تابستان ۹۷ از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار می‌شود.

 

قاسمی گفت: اختتامیه این دوره دوازدهم مهرماه ۹۷، همزمان با سالروز تولد شهید چمران در مشهد برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهید چمران چمران شناسی دوره آموزشی مشهد دانشگاه فردوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: این نشست با حضور نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم و نمایندگان ادوار گذشته و همچنین شخصیت‌های سیاسی فعال در حوزه جبهه مقاومت مانند سخنگوی وزارت خارجه (به نیابت از وزیر امور خارجه کشور)، سفیر جنبش حماس در ایران، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین و اعضای موسس مجمع برگزار شد.

میرتاج الدینی افزود: این مجمع بنا دارد با مشارکت و حضور نمایندگان مجالس کشورهای سراسر جهان به‌عنوان صدای ملت‌ها با تداوم راه پرافتخار شهید بین‌الملل سردار قاسم سلیمانی در راستای حمایت از مستضعفان جهان و دفاع از حقوق ملت‌ها، با ایجاد همبستگی و همکاری نمایندگان مجالس کشورها در مسیر دیپلماتیک، به حمایت از جبهه مقاومت بخصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیست اشغالگر قدس بپردازد.

 

دیگر خبرها

  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای هنر با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود
  • حضور اساتید برجسته در دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای در ادبیات و هنر
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد