Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهباز حسن پور عضو کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: راهکارهای افزایش انضباط و اقتدار مجلس با حضور رؤسای سه فراکسیون، معاونت های رئیس مجلس و رئیس مرکز پژوهش ها برگزار شد.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معاونان مجلس معتقد بودند باید ابزارهای قانونی برای نظارت نمایندگان کارآمدتر و قدرتمندتر باشد تا اقتدار مجلس افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس اظهارداشت: معاونت نظارت مجلس معتقد بود ابزارهای نظارتی مجلس کارآمدی خود را از دست داده است لذا مقرر شد ظرف ۲ هفته معاونت نظارت گزارش جامعی به همراه راهکارها و پیشنهادات برای کارآمدتر شدن بعد نظارتی و اقتدار مجلس به کمیسیون آئین نامه داخلی ارائه کند.

حسن پور تصریح کرد: امیدوارم مجلس در بعد نظارتی بتواند وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد.

کد خبر 4325672

منبع: مهر

کلیدواژه: آئین نامه داخلی مجلس مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایران حسن روحانی وزارت امور خارجه ایران راهپیمایی روز قدس علی لاریجانی برجام دولت دوازدهم محمد جواد ظریف اسحاق جهانگیری روز جهانی قدس فلسطین رهبری عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، سلسله نشست‌های آموزشی نمایندگان منتخب در مجلس دوازدهم به سیاق دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی از سوی معاونت اجرایی قوه مقننه و با حضور و ارائه مباحث آموزشی برگزار شد.

این دوره آموزشی تقنینی و نظارتی، پس از دو روز و برگزاری ۲۱ کلاس فشرده با موضوعات مختلف از جمله آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانونگذاری و آئین‌نامه داخلی، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با فرآیندهای تقنینی، آشنایی با ساختارها و ابزارهای نظارتی مجلس، آئین‌نامه دیپلماسی پارلمانی، مباحث اقتصاد کلان، مباحث اقتصاد انرژی، آشنایی با سازوکارهای پشتیبانی تخصصی پژوهشی برای نمایندگان توسط مرکز پژوهش‌ها و سایر بخش‌های مرتبط با مجلس شورای اسلامی، عصر امروز به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • مهلت یک هفته‌ای اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس
  • وال استریت ژورنال: اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس یک هفته مهلت داده است
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم