Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:04:28 GMT

آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت فردا برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۳۶۰۰

آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت فردا برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و هفتمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) پنجشنبه ۳۱ خردادماه ۹۷ با حضور ۲ هزار و ۲۸ نفر برگزار می شود.

۱۴ شهر و ۱۵ حوزه امتحانی برای این دوره از آزمون در نظر گرفته شده است که در حوزه های امتحانی دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان، اهواز، شیراز و ایران آزمون به صورت کاغذی، در حوزه های امتحانی دانشگاه های علوم پزشکی تبریز و مشهد آزمون به صورت هم کاغذی و هم الکترونیک و در حوزه های امتحانی دانشگاه های علوم پزشکی کرمانشاه، تهران، زاهدان، زنجان، کرمان، گیلان، مازندران، همدان و کردستان آزمون به صورت الکترونیک برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) دارای ١٠٠ پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (٣٠ پرسش درک مطلب شنیداری، ٤٠ پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و ٣٠ پرسش درک مطلب نوشتاری) و ١٠٠ نمره (بدون نمره منفی) است.

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) در سال ١٣٩٧ ، در شش نوبت برگزار می شود و پس از برگزاری چهل و ششمین دوره آن در ۳۰ فروردین، کارنامه آزمون ۹ اردیبهشت ماه منتشر می شود.

برای ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) الزامی است و همراه نداشتن هریک از این مدارک، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می شود.

هر کارنامه دارای یک کد ویژه به نام Certification Code بوده و درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی (در پیوند «دریافت و تأیید کارنامه» بخش: Check Certificate Validity قابل استعلام است؛ بنابراین کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت کنندگان جهت ارائه به مراجع گوناگون، صادر نخواهد شد.

کد خبر 4325886

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون زبان انگلیسی دانشگاه های علوم پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش انتخاب رشته حسین توکلی آزمون کارشناسی ارشد حکم انتصاب منصور غلامی فرهاد رهبر دانشجویان دانشگاه های ایران شورای عالی انقلاب فرهنگی کلاس درس کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، شهرام گلزاری با اشاره به اینکه داوطلبان ۶۹ درصد خانم و ۳۱ درصد آقا هستند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا هستند.

وی گفت: آزمون مرحله اول کنکور رشته‌های علوم انسانی و ریاضی ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ششم اردیبهشت برگزار می‌شود.

گلزاری افزود: آزمون کنکور رشته‌های زبان و هنر نیز عصر روز پنجشنبه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ تجلیل از دانش‌آموزان برتر کنکور ۱۴۰۲ در هرمزگان
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: همچنین کنکور رشته علوم تجربی روز جمعه هفتم اردیبهشت ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه داوطلبان کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی عکس دار همراه داشته باشند، افزود: داوطلبان یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند و از آوردن لوازم الکترونیکی، تلفن همراه، ساعت هوشمند و خوراکی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور سراسری فردا و پس فردا
  • آغاز آزمون سراسری از فردا
  • اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • افزایش ظرفیت پزشکی یکی از ضروریات کشور است
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی