Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، نشست توانمندسازی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های مختلف نهادهای مذهبی استان لرستان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی امروز چهارشنبه، 30 خرداد در دفتر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان برگزار شد.
در این نشست، محمدتقی شاکرمی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان، حجت‌الاسلام روح‌الدین دریکوند، رئیس شورای هیئات مذهبی کشور، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون تبلیغات اسلامی لرستان و حجت‌الاسلام ولیپوری، معاون حوزه‌های علمیه استان لرستان نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاکرمی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان در این نشست بر نقش نهادها، هیئات و روحانیون در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: نهادهای مذهبی در هدایت جامعه نقش کلیدی دارند.
وی تصریح کرد: این نهادها باید در موضوع پیشگیری و این چهار موضوع اولویت‌دار، طلاق اعتیاد، امنیت اخلاقی و حاشیه‌نشینی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است پیش‌قدم باشند.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان اجتماعی نشست نهادهای مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،تهمینه دانیالی روز سه‌شنبه در آیین سی و پنجمین جشنواره امتنان و تجلیل از کارگران گروه کار و واحد های نمونه آذربایجان غربی افزود: کار و تولید دارای ۲ بازوی کارگر و کارفرماست و ثروت و مالکیت نیز جایگاه خود را دارد که برای ارتقای بهره وری کارگران، اجرای برنامه های آموزش مهارتی بسیار موثر به نظر می رسد.

وی در زمینه توسعه مشارکت مردم در این بخش اظهار کرد: این موضوع با تعاونی‌ها محقق می‌شود ولی نه با تعاونی‌ هایی که دچار برخی مشکلات و آفت ها هستند.

وی با اشاره به حفظ حرمت‌ها در بخش کار و کارگری بیان کرد: پایه و بستر این موضوع خوب بودن حال اجتماعی و فرهنگی و پاسداشت خود کار است.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر دایر کردن میزخدمت در استان و مجموعه های کارگری اظهار کرد: می شود با کار و تلاش تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

دیگر خبرها

  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد