Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-میزان دارایی ثروتمندان دنیا در سال 2025 به رقم 100 تریلیون دلار خواهد رسید. بیش از 60 درصد جمعیت ثروتمند جهان در 4 کشور آمریکا، ژاپن، آلمان و چین هستند.

بر اساس گزارش جدید یک موسسه فرانسوی مجموع دارایی‌های ثروتمندان دنیا در پایان سال 2017 میلادی به بیش از 70 تریلیون دلار رسیده است.

به گزارش  سی‌ان‌ان، بر اساس گزارش شرکت مشاوره‌ای " Capgemini" فرانسه در سال میلادی گذشته برای نخستین بار در تاریخ، مجموع دارایی ثروتمندان دنیا با افزایش 10.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 درصدی در مقایسه با سال گذشته به بیش از 70 تریلیون دلار (70 هزار میلیارد دلار) رسیده است. این درصد افزایش پس از سال 2011 بیشترین درصد افزایش دارایی ثروتمندان دنیاست.

ملاک افراد در لیست ثروتمندان افرادی است که دستکم 1 میلیون دلار و بیش از آن ثروت دارند.

بر اساس این گزارش در سال 2017 در سراسر دنیا بیش از 1.6 میلیون نفر به لیست ثروتمندان دارای بیش از 1 میلیون دلار ثروت افزوده شده اند.

بر اساس تخمین این موسسه میزان دارایی ثروتمندان دنیا در سال 2025 به رقم 100 تریلیون دلار خواهد رسید.

61 درصد از ثروتمندان دنیا تنها در 4 کشور آمریکا، ژاپن، آلمان و چین زندگی می‌کنند و 62 درصد از جمعیتی که در سال 2017 به جمع ثروتمندان دنیا پیوسته‌اند نیز در این 4 کشور هستند.

در ایالات متحده آمریکا در سال 2017 – سالی که ترامپ روی کار آمده – جمعیت ثروتمندان با افزایش بیش از 10 درصدی به 5.3 میلیون نفر رسیده است.

در ژاپن و چین هم تعداد ثروتمندان با افزایش به ترتیب 9 و 11 درصدی به 3.2 و 1.2 میلیون نفر رسید.

در هندوستان در یک افزایش 20 درصدی در تعداد افراد ثروتمند، به رقم 263 هزار نفر رسیده است.

موسسه مشاوره " Capgemini" فرانسه برای انجام تحقیق خود درباره گزارش ثروتمندان سال 2018 خود دارایی هایی 2600 میلیونر و میلیاردر را در بیش از 19 منطقه از جهان مورد بررسی قرار داده است.

عصرایران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردش مالی اوراسیا از مرز ۸.۷ میلیارد دلار عبور کرد

نخست وزیر روسیه طی اظهاراتی اعلام کرد که گردش مالی در اتحادیه اقتصادی اوراسیا (EAEU) در سال ۲۰۲۳ به سطح بی سابقه‌ای رسیده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، میخائیل میشوستین، نخست وزیر روسیه طی اظهاراتی اعلام کرد که گردش مالی در اتحادیه اقتصادی اوراسیا (EAEU) در سال 2023 به سطح بی سابقه‌ای رسیده است.

وی در نشست راهبردی "ادغام اوراسیا در جهان چند قطبی"، اظهار داشت که گردش تجاری این اتحادیه به 7.4 تریلیون روبل (8.7 میلیارد دلار) رسید که تقریباً دو برابر بیشتر از زمان ایجاد این اتحادیه است.

عزم اتحادیه‌ اوراسیا برای افزایش همکاری با شانگهایمسکو: تولید ناخالص داخلی اوراسیا امسال رشد می‌کند

میشوستین گفت: تجارت متقابل نیز به طور مداوم در حال گسترش است. در سال 2023، در اتحادیه اقتصادی اوراسیا به رکورد 7 تریلیون و 400 میلیارد روبل رسید که تقریباً دو برابر زمان ایجاد این اتحادیه است. و در کشورهای مشترک المنافع این رقم از 10 تریلیون روبل (109 میلیارد دلار) فراتر رفته است.

میشوستین همچنین به تجارت اتحادیه روسیه و بلاروس اشاره کرد و گفت: من اخیراً در مورد این موضوع با نخست وزیر بلاروس صحبت کردم؛ (گردش تجاری این اتحادیه) به 4 تریلیون روبل (43.8 میلیارد دلار) رسیده است.

بر اساس این گزراش، اوراسیا شامل پنج کشور روسیه، ارمنستان، بلاروس، قزاقستان و قرقیزستان می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید
  • گردش مالی اوراسیا از مرز ۸.۷ میلیارد دلار عبور کرد
  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • ارزش بازار آلفابت از ۲ تریلیون دلار گذشت
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته