Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:مجری سرشناس آمریکایی هنگام قرائت خبر ناراحت کننده مربوط به «جدا کردن کودکان مهاجر از والدینشان» توسط دولت آمریکا در مرزهای این کشور به گریه افتاد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از فارس، در حالی که جنجال‌ها در آمریکا و انتقادهای بین‌المللی علیه مواضع مهاجرتی دولت دونالد ترامپ ادامه دارد، احساساتی شدن مجری مشهور آمریکایی هنگام خواندن خبر فرستادن نوزادان مهاجران به اردوگاه‌ها سر و صدای زیادی به پا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم «ریچل مَدو»  ۴۵ ساله و اهل کالیفرنیا، از شخصیت‌های مشهور تلویزیونی و مجری شبانگاهی شبکه ام.‌اس.‌ان.‌بی‌.سی است.

او شب گذشته هنگام خواندن خبر آسوشیتدپرس درباره جدا کردن کودکان مهاجران از والدین آنها در مرز و فرستادن آنها به اردوگاه‌ها به شدت احساساتی شد و به گریه افتاد.

واکنش این مجری درحالی صورت گرفته که انتقادهای تند مخالفان مواضع ضد مهاجرتی دولت ترامپ ادامه دارد و این موضوع علاوه بر دموکرات‌ها شامل برخی چهره‌های جمهوریخواه از قبیل «لورا بوش» بانوی اول سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۸ آمریکا هم شده است.

شخص رئیس‌جمهور آمریکا با رد جنجال‌های رسانه‌‌ها از قبیل شبکه ام.‌اس.‌ان.‌بی‌.سی این رسانه‌ها را «اخبار جعلی» خوانده و مدعی شده که «تنها در حال اجرای قانون» و «مقابله با مهاجرت غیرقانونی» است.

دفاع ترامپ از مواضع دولتش در حالی صورت گرفته که «جدا کردن کودکان مهاجران از والدین» موضوعی بین‌المللی شده و سازمان ملل هم از این اقدام انتقاد کرده است.

پایان پیام/52

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت مقام معظم رهبری مجلس جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مساجد نماز عید فطر اوقات فراغت کانون های مساجد مسجد ایرانشهر کودکان مهاجر مجری آمریکایی مجری زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اعتراف مجری معروف زن تلویزیون: شهروند آمریکا هستم!

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895643

دیگر خبرها

  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • اسراییل صدای گریه نوزاد برای مردم غزه پخش می‌کند
  • کاخ‌ســــفید مأمن رادیکالیسم ویرانگر
  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • ببینید | اعتراف مجری معروف زن تلویزیون: شهروند آمریکا هستم!
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج ترامپ از برجام است
  • آمریکا : شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • کاخ سفید: شرایط فعلی منطقه، نتیجه عملکرد ترامپ با برجام است
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است