Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا : سرهنگ «علی بنایی» با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان فرمانده لشکر عملیاتی ۲۷ محمد رسول الله (ص) منصوب شد.

به گزارش رکنا ، مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید لشکر عملیاتی ۲۷ محمد رسول الله (ص) با حضور سردار کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) و فرمانده لشکر محمد رسول الله (ص) در دوران دفاع مقدس و سردار یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کوثری در این مراسم در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از توفیق حضور دوباره در بین رزمندگان این لشکر گفت: لشکر ۲۷ حضرت محمد رسول الله (ص) یکی از لشکرهای خط شکن و پرصلابت در دوران دفاع مقدس بود که در کوران سخت جنگ تحمیلی بعد از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) و بنا به ضرورت، توسط جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان و یارانش ظرف مدت چهل و سه روز تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه همه باید در برابر دشمنان «اشداء علی الکفار» و در برابر دوستان «رحماء بینهم» باشیم، ادامه داد: سردار اسداللهی مصداق این آیه است، زیرا این برادر عزیز در هر جایی که نیاز به کمک‌رسانی بوده دریغ نکرده و شاهد مثال آن، وقوع زلزله ناگوار کرمانشاه بود که وی بعد از وقوع زلزله، بلافاصله خود را به سرپل ذهاب رساند و خالصانه و با تاسی بر مشی و مرام پاسداری، به ساخت خانه و کاشانه برای آسیب‌دیدگان پرداخت؛ البته همه ما باید همین‌گونه باشیم چرا که دلیل پوشیدن لباس پاسداری، دقیقاً همین خدمتگزاری‌هاست.

سردار کوثری خاطرنشان کرد: سرهنگ پاسدار بنایی نیز از افراد پرتلاش و خستگی‌ناپذیر است؛ من ایشان را از سال ۱۳۶۰ و از زمانی که در سپاه کرج مشغول به فعالیت بود، می‌شناسم؛ لذا آرزوی توفیقات روزافزون را برای این برادر عزیز در فرماندهی لشکر عملیاتی ۲۷ حضرت محمد رسول الله (ص) دارم.

سردار یزدی نیز در این مراسم اظهار داشت: امروز بعد از گذشت سی و هشت سال که از تاسیس لشکر ۲۷ حضرت محمد رسول الله (ص) می‌گذرد، افتخار آفرینی‌های پی در پی رزمندگان و فرماندهان این لشکر همچنان برای ما تداعی کننده روزهای عملیاتی فتح المبین، بیت المقدس، کربلای ۵ و دیگر عملیات‌هاست.

وی افزود: امروزه نیز نام این لشکر نه تنها در داخل کشور، بلکه در فراتر از مرزهای این سرزمین و دفاع از حریم آل الله همچون نگینی می‌درخشد و در این راه شهدای فراوانی را تقدیم انقلاب و اسلام عزیز کرده است.

گفتنی است؛ پیش از این سردار اسداللهی فرماندهی لشکر عملیاتی حضرت محمد رسول الله (ص) را بر عهده داشت. سرهنگ بنایی نیز پیش از این فرمانده تیپ حضرت زهرا (س) سپاه تهران بزرگ بود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معارفه حکم سرهنگ کل عکس زن دستگیر شد دختر جوان حوادث فیلم شهروند مرد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید

حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی، پیام آیت الله مکارم شیرازی در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی را به سردار رادان ابلاغ کرد.

به گزارش رسا، حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی در مراسم تکریم از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور که صبح روز جمعه با حضور مدیران مدارس حوزه علیمه، روحانیون و مسئولین در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت: سربازی حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه مخصوص ملبسین به لباس روحانیت نیست و افراد دیگری مانند سردار رادان شایستگی این مقام را دارند.

وی با اشاره به اینکه برای حضور در این جلسه خدمت حضرت آیت الله مکارم شیرازی رسیدم، گفت: حضرت آیت الله مکارم شیرازی سلام رساند، خداقوت گفت و از زحمات سردار رادان تشکر کرد؛ خصوصا از طرح نور تشکر کرد و گفت که با قوت این برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود و احترامات رعایت شود، سست نشوید و محکم ادامه دهید و برای موفقیت نیروی انتظامی دعا کرد.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)