Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@09:54:49 GMT

دعوت از 27 بازیکن به اردوی تیم فوتبال دختران

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۴۳۱۲

دعوت از 27 بازیکن به اردوی تیم فوتبال دختران

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 19 سال در حالی از 3 تا 8 تیرماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود که خسرویار اسامی بازیکنان را به شرح زیر اعلام کرد:
هانیه خداپرستی، فاطمه راستگو از فارس، غزاله بنی طالبی از چهارمحال و بختیاری، فاطمه شبان، مرضیه فیضی، زهرا کمالی، شیرین روحانی، گلنوش خسروی، زهرا غریب زاده، ملیکا قاسمی از اصفهان، هلیا پیلتن، فاطمه سرورزاده، فاطمه محمدی از خراسان رضوی، مارال ترکمان و غزاله صالحی پور از البرز، فاطمه مختومی، هانا حنیفه، شیما قبادی، ندا طیبی، بیتا ابراهیمی از کردستان، سحر محمدزاده از آذربایجان غربی، مبینا اعتماد از آذربایجان شرقی، رقیه جلال نسب و زهرا کیانی از خوزستان، شیوا سلمانپور از مازندران، مائده دوجی از گلستان و ثنا صادقی از کرمانشاه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش بازیکنان باید عصر روز یکشنبه سوم تیرماه خود را به کادر فنی در مرکز ملی فوتبال معرفی کنند.
اردوهای تدارکاتی بازیکنان به منظور حضور در رقابتهای قهرمانی زیر 19 سال آسیا در میانمار برگزار می شود.
تیم ملی فوتبال دختران کشورمان در گروه F با تیم های با تیم‌های میانمار، فلسطین و لائوس به رقابت می پردازد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اردوی تیم فوتبال دختران مسابقات قهرمانی آسیا ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهرریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت ها حضورپیدا کردند.

نخستین دوره رقابت های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزارشد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت ها راه پیدا کرد.

زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفتو از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات باز ماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابتها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

کد خبر 6088651

دیگر خبرها

  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال