Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مجموعه نخستین پوسترهای فیلم سینمایی "آلفا" با بازی بازیگران فیلم سینمایی "مردان ایکس" توسط کمپانی استودیو هشت منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، مجموعه نخستین پوسترهای فیلم سینمایی "آلفا" با بازی بازیگران فیلم سینمایی "مردان ایکس" توسط کمپانی استودیو هشت منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی "آلفا" به کارگردانی "آلبرت هیوز" اکران بین المللی خود در سینمای هالیوود را از  17 آگوست 2018 آغاز خواهد کرد.

داستان این فیلم اتفاقاتی در بازه زمانی 20000 سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد. این فیلم روایت تلاش انسان ها برای زنده ماندن در عصر یخبندان است.

کمپانی کلمبیا پیکچرز تولید این فیلم را بر عهده داشته و استودیو هشت به عنوان پخش کننده اثر اکران بین المللی را انجام خواهد داد.

کدی اسمیت مک‌فی، فیلئونور وارلا، ناتاشا مالته، جس هوتلن، مرسدس زاردا، پیرا راجاتنام، لئونور والرا، لوئیز جی و پارتیک فلانگن از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

بگذار وارد شوم، جاده، پارانورمن، رومئو و ژولیت، مایا زنبور عسل، طلوع سیاره میمون‌ها، مردان اکس: آخرالزمان از جمله فیلم هایی هستند که تا به حال کدی اسمیت مک‌ف بازیگر اصلی این فیلم ایفا کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مردان ایکس اخبار هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر

در پی درگذشت مسعود اسکویی، پیشکسوت و صدای ماندگار رادیو و تلویزیون برنامه «چهل تیکه» و «مستند استودیو هشت» امشب به یاد صدای ماندگار رادیو از شبکه نسیم به روی آنتن می رود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه «چهل تیکه» با حضور زنده یاد مسعود اسکویی از گزارشگران پیشکسوت رادیو با بیش از نیم قرن تجربه در شبکه رادیویی ورزش امشب چهارشنبه،  ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم به روی آنتن می رود. تکرار این برنامه نیز روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت در ساعات ۱۰ صبح و ۱۶ بعدازظهر خواهد بود.

همچنین برنامه مستند «استودیو هشت» با معرفی ویژگی‌های شخصیتی پیشکسوتان نام‌آشنای رادیو از جمله مسعود اسکویی امشب ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه از شبکه نسیم به روی آنتن می رود.

در این مستند علاوه بر گفت و گو با این پیشکسوت عرصه گویندگی با دوستان، همکاران و خانواده این مرحوم نیز صحبت شده و روایتی کوتاه از سال‌ها تلاش و فعالیت این مرحوم اسکویی در عرصه رسانه رادیو است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) زنده ماندن معجزه‌‌‌آسای عابر پیاده از واژگونی تریلی
  • زنده گیری افعی دم عنکبوتی در ایلام (فیلم)
  • پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • کورت انگل برای بازگشت به WWE اعلام آمادگی کرد
  • (عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد