Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با ارسال نامه از همراهی مدیرعامل بانک سپه و کارکنان این بانک به دلیل تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی تقدیر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سید پرویز فتاح در نامه فوق، ضمن بررسی عملکرد بانکهای عامل در پرداخت تسهیلات و تشکر از همراهی بانک سپه، آورده است: بانک سپه با پرداخت 3هزار و 31 میلیارد ریال تسهیلات، به خودکفایی 22هزار و 769 خانوار کمک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاح با اشاره به دستاورد همراهی های بانکها به ویژه بانک سپه در طرحهای اشتغالزا گفت: خودکفایی 599 هزار خانوار و خروج آنها از پوشش حمایتی این کمیته و صرفه جویی در اختصاص و پرداخت سالانه حداقل 14هزار میلیارد ریال از خزانه دولت به این گروه از خانوار، فراهم شدن امکان جایگزینی و پوشش قریب به 600 هزار خانوار نیازمند شناسایی و ثبت نام شده پشت نوبت، کاهش نرخ بیکاری و شکاف فقر در کشور و افزایش تولید ناخالص ملی، کاهش هزینه های ناهنجارهای اجتماعی ناشی از بیکاری به جهت ایجاد اشتغال برای محرومین و... از ثمرات همراهی بانکها با کمیته امداد است.

وی در این نامه، طرحهای ایجادی را مربوط به بخشهای کشاورزی و باغداری، دامپروری، شیلات، صنایع دستی، فعالیتهای صنفی و صنعتی، خدمات و... دانست.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد

وام خوداشتغالی، کمک بلاعوض، قرض‌الحسنه و خدمات در حوزه مسکن، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی و درمان از جمله درخواست‌های مردمی در میز خدمت ستادهای استانی کمیته امداد امام خمینی(ره) در دور دوم سفر رییس جمهور به استان سمنان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان برپایی ستادهای ارتباطات مردمی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رییس جمهور به این استان در بهار ۱۴۰۳ برشمرد و  گفت: برپایی میزهای خدمت و ستاد پاسخگویی، اصلی‌ترین برنامه‌های سفرهای استانی رییس جمهور و گواه مردمی بودن دولت آیت‌الله رییسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد
  • نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد