Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان قزوین با اشاره به احقاق حقوق عامه در موضوع آزادراه قزوین-زنجان گفت: از زمان ورود دستگاه قضا به این پرونده تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال جهت روشنایی، ترمیم آسفالت، نصب نیوجرسی، علائم هشدار دهنده و خط کشی در طول ۸۰ کیلومتر این آزاد راه هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان؛ حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در نشست خبری خود به مناسبت هفته قوه قضائیه، گفت: در حوزه مبارزه با موادمخدر طی یک سال گذشته ۲ هزار کیلوگرم انواع این مواد در استان کشف که در مقایسه با سال ۹۵ با کاهش ۳۰ درصدی روبرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بخش تجاوز به عنف و سرقت‌های خشن که از موارد مهم تشکیلات قضا نیز به شمار می‌رود، طی مدت یاد شده با هشت درصد کاهش روبرو بوده ایم.

دادستان قزوین به کاهش هشت درصد تصادف‌های فوتی و خسارتی این استان اشاره و گفت: با تلاش ضابطان قضائی و حمایت و هدایت رئیس کل دادگستری توانسته ایم به این موفقیت‌ها دست یافته، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

حجت الاسلام نیارکی با بیان اینکه در خصوص احقاق حقوق عامه به موضوع آزادراه قزوین-زنجان ورود پیدا کرده و آن را در نهایت به دولت تحویل دادیم، اضافه کرد: از زمان ورود دستگاه قضا به این پرونده تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال جهت روشنایی، ترمیم آسفالت، نصب نیوجرسی، علائم هشدار دهنده و خط کشی در طول ۸۰ کیلومتر این آزاد راه هزینه شده است.

دادستان قزوین با تشکر از تلاش اهالی رسانه، گفت: اگر تعامل و اقدامات خوب مطبوعات نبود اقدام دستگاه قضا نیز در امور جاری به منظور حفظ و اعمال حقوق عامه صورت نمی‌پذیرفت.

حجت الاسلام نیارکی با اشاره به هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت شهید بهشتی، ادامه داد: دیدگاه‌های بدیع و جامعی از سوی این شهید والامقام در زمینه عدالت، آزادی و سایر موارد مطرح شد که در آن زمان مورد استقبال امام راحل و سایر صاحب نظران واقع شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صادقی نیارکی آزاد راه قزوین زنجان قوه قضاییه حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه در قزوین

مهدی آخوندی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: وضعیت جوی امروز /شنبه/ استان با توجه به گذر امواج حاصل از سامانه بارشی به نسبت پایدار، اما برخی مناطق هنگام بعدازظهر با بارش‌های پراکنده روبرو است.

آخوندی با اشاره به ورود سامانه بارشی برای روز دوشنبه، بیان کرد: برای روز دوشنبه تا بعدازظهر سه شنبه هفته جاری با توجه به گذر سامانه بارشی از منطقه، در برخی ساعات به ویژه بعدازظهر و شب دوشنبه بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

وی به صدور هشدار سطح زرد برای ورود این سامانه بارشی از سوی این اداره کل اشاره کرد و افزود: با توجه به رگباری بودن بارش ها، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه و مسیل‌ها در سطح استان وجود دارد و به شهروندان توصیه می‌شود تا از اتراق کردن در حاشیه رودخانه و مسیل‌ها خودداری کرده و هنگام رانندگی نیز مراقب لغزندگی سطح جاده‌ها و کاهش دید افقی باشند.

کارشناس هواشناسی استان قزوین ادامه داد: طی ۴۸ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش‌ها در استان قزوین مربوط به حاجی آباد با ۳۰ میلی متر، گازرخان و معلم کلایه در بخش رودبار الموت شرقی به ترتیب با ۲۶ و ۱۹.۵ میلی متر و قزوین نیز ۶.۵ میلی متر بود.

آخوندی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته آوج با ۶ و شهرستان بویین زهرا با ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مناطق استان بودند.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۱۰ تا ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی بوس در آزاد راه قزوین _ زنجان/ ۱۵ مسافر مصدوم شدند
  • دور سوم مسابقات فضایی در قرن بیست و یکم آغاز می‌شود
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • ورود سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه در قزوین
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم