Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@05:33:46 GMT

سوال و جواب‌های استخدامی عجیب و خلاقانه

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۵۱۲۱

سوال و جواب‌های استخدامی عجیب و خلاقانه

  به گزارش «پارسینه»، شرکت‌ها و برند‌های تجارت بزرگ جهانی در استخدام نیرو‌های خود فرآیند‌های جالب و گاه عجیب را در پیش می‌گیرند که مبتنی بر آزمون‌های خاص و مبتکرانه برای پذیرش افراد خلاق در چارت سازمانی خود می‌باشند.
سوالات استخدامی عجیب و جواب‌های خلاقانه
ایر بی ان بی Airbnb
سوال: اگر هواپیمایی سقوط کند و شما تنها بازمانده‌ی پرواز باشید که جان سالم به‌در برده‌اید، چه می‌کنید؟
جواب: بسیار خوشحال بودم که هواپیما مسافری نداشته و من آن روز به تنهایی خلبانی کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دراپ باکس Dropbox
سوال: اگر بعد از بیدار شدن از خواب با ۲۰۰۰ ایمیل نخوانده مواجه شوید و فقط فرصت جواب دادن به ۳۰۰ پیام را داشته باشید و برای بقیه فرصت جواب نباشد، چگونه تصمیم می‌گیرید که ایمیل‌ها را اولویت بندی کنید؟
جواب: همواره یک فیلتر در باکس ایمیل‌هایم وجود دارد که مهم‌ترین ایمیل‌ها را دسته‌بندی و جدا کرده و در یک فولدر مجزا قرار می‌دهد. در این هنگام فقط به نام فرستنده‌ی ایمیل نگاه می‌کنم و اگر مهم بود، آن را باز و جواب می‌دهم.
اکسیا Aksia
سوال: اگر شما صاحب ماشینی باشید که روزی ۱۰۰ دلار پول تولید کند، هم‌اکنون چه‌قدر حاضرید برای داشتن آن ماشین پولساز پول پرداخت کنید؟
جواب: اول سوال گفتید که من آن ماشین را دارم، پس چرا باید برای چیزی که دارم پول پرداخت کنم!
بنانا ریپابلیک Banana Republic
ناهار چی خوردید؟
جواب: غذا.
اسپیریت ایرلاینز Spirit Airlines
سوال: برای کسی که نابیناست رنگ زرد را توصیف کنید.
جواب: زرد رنگی است درخشان، که افراد را غرق در خوشی و شادی می‌کند.
شرکت بوز Bose
سوال: اگر از شما بخواهند یک هواپیمای بویینگ ۷۴۷ را که پر از آب‌نبات‌های ژله‌ای است را خالی کنید، راهکار شما برای انجام این کار چیست؟
جواب: با توجه به ژله‌ای بودن آب‌نبات‌ها نمی‌توان آن‌ها را فله‌ای و بی ملاحظه به درون یک کانتینر خالی کرد، پس به افرادی که هواپیما را پر از آب‌نبات‌های ژله‌ای کرده‌اند زنگ می‌زدم و از آن‌ها کمک می‌گرفتم؛ آن‌های که توانسته‌اند این همه آب‌نبات را درون هواپیما قرار داده و بارگذاری این حجم زیاد آب‌نبات‌های ژله‌ای را درون این هواپیمای بزرگ مدیریت کرده‌اند، مطمئنا راه حلی برای برداشتن این مواد از داخل هواپیما نیز دارند.
رد باکس Redbox
سوال: چند نفر از مردم، سال گذشته از شهر شیکاگو به خارج از این شهر پرواز کردند؟
جواب: هیچ کس. انسان‌ها که هواپیما نیستند پرواز کنند! هواپیما پرواز می‌کند.
در کل این شرکت‌های بزرگ با پرسیدن این سوالات عجیب که گاه جواب آن‌ها ساده می‌نماید، عمدتاً درپی سنجش مهارت‌های تخصصی و عملی داوطلبان نیستند، بلکه میزان خلاقیت ذهنی آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آزمون استخدامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت

دبیر رویداد «الف‌تا» از پخش مستندهای مدارس برگزیده اولین رویداد الف‌تا در رسانه ملی طی هفته معلم خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، علی پارسانیا اظهار کرد: دبیرخانه دائمی رویداد الف‌تا اقدام به تولید مستندهای کوتاه سه دقیقه‌ای از مدارس برتر اولین رویداد الف‌تا کرده است که در هفته معلم از طریق رسانه ملی و رسانه‌های جمعی وزارت آموزش و پرورش منتشر می‌شود.

وی با تأکید بر نقش فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای برای روایت اقدامات تحولی معلمان و مدارس سراسر کشور افزود: یکی از رویکردهای مهم رویداد الف‌تا، بهره‌مندی از هنر، ادبیات و رسانه برای روایت و به‌اشتراک‌گذاری تجربیات برتر و الهام‌بخش است، در همین راستا، حدود

۳۰ مستند کوتاه سه دقیقه‌ای از مدارس برتر نخستین رویداد الف‌تا تولید شده است که در هفته معلم از طریق رسانه ملی و رسانه‌های جمعی وزارت آموزش و پرورش منتشر می‌شود.

دبیر رویداد الف‌تا در پایان پیرامون دومین رویداد الف‌تا تصریح کرد: در دومین رویداد الف‌تا نیز همه معلمان و عوامل آموزشی و تربیتی مدارس فرصت دارند تا بیست اردیبهشت تجربیات خلاقانه و نوآورانه خود را در وبگاه رویداد به ثبت برسانند.

کد خبر 749353

دیگر خبرها

  • بهترین صندلی در هواپیما برای مسافرانی که از پرواز می‌ترسند
  • سوال و جواب‌ کوتاه از محسن هاشمی درباره خواهرش! | فیلم
  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • پیشنهاد اغواکننده به سرمربی تیم ملی ایران برای تبلیغ برنج!
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل