Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه واریز قسط اول پاداش پایان خدمت فرهنگیان از 10روز آینده آغاز می‌شود، گفت: این معوقات که مربوط به بازنشستگان سال 96 است را در سه مرحله تسویه می‌کنیم.

به گزارش روز چهارشنبه گروه علمی ایرنا از وزارت آموزش و پرورش، سید محمد بطحایی با اشاره به اینکه پاداش پایان خدمت فرهنگیان تا شهریورماه پرداخت می شود، اظهار داشت: نظر بر این بود که به ترتیب اولویت بازنشستگی، پاداش ها 100درصد پرداخت شود اما نمایندگان معلمان بازنشسته اعلام کردند در سه قسط و به همه پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه هنوز هیچ وزارتخانه‌ای پاداش پایان خدمت کارکنان خود را پرداخت نکرده است، تصریح کرد: پس از تجمع چند روز قبل معلمان بازنشسته، 6 نفر از نمایندگان آنها به دفتر بنده آمده و مسائل خود را مطرح کردند.
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: به این نمایندگان توضیح دادم که هیچ وزارتخانه‌ای پاداش 96 کارکنان خود را پرداخت نکرده است البته در این مورد منظور شرکت‌ها نیست و ممکن است فردی همسر یا اقوامش در بانک یا شرکت‌های دولتی باشد و پاداش خود را دریافت کرده باشد که رویه آنها متفاوت است.
بطحایی با اشاره به اینکه اولین وزارتخانه‌ای که بنا بر تاکید دولت، پاداش پایان خدمتشان پرداخت می‌شود، آموزش ‌و پرورش است، گفت: پاداش پایان خدمت معلمان نسبت به سایر کارمندان تا حدودی پایین‌تر است و ممکن است کارمندی در یک وزارتخانه‌ 150 میلیون تومان پاداش بگیرد اما معلمی داریم که 70 تا 80 میلیون تومان پاداش دارد.
شماری از فرهنگیان بازنشسته دوشنبه 28 خردادماه با تجمع صنفی مقابل ساختمان شهید رجایی وزارت آموزش و پرورش نسبت به تاخیر 9 ماهه در پرداخت پاداش پایان خدمت خود اعتراض کردند.
علمی**1883**1440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي آموزش و پرورش پاداش پايان خدمت فرهنگيان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان امشب منتظر هدیه دولت باشند؛ مبلغ چقدره؟

وزیر آموزش و پرورش گفت: امشب مبلغی به عنوان تقدیر روز معلم به حساب معلمان واریز می‌شود.

هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم، امشب به حساب معلمان واریز می‌شود.

فارس در خبری نوشت: رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، امروز در مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری گفت: بعد از اجرای رتبه‌بندی معلمان، میانگین حکم آنها از دستگاه‌های دیگر بالاتر است، البته معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق التدریس جبران کنند.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم به معلمان خدمت کنیم و امشب دولت خدمتی به معلمان خود خواهد کرد.

بنا بر پیگیری خبرنگار، هدیه روز معلم مبلغ ۲ میلیون تومان است که امشب واریز می‌شود.

دیگر خبرها

  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
  • معلمان امشب منتظر هدیه دولت باشند؛ مبلغ چقدره؟
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم
  • هدیه روز معلم امشب به حساب معلمان واریز می‌شود
  • «هدیه روز معلم» امسال چیست و کی به حساب فرهنگیان واریز می‌شود؟
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب
  • پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • معلمان معمار آینده نظام هستند