Web Analytics Made Easy - Statcounter


حجت‌الاسلام روحانی در پیامی درگذشت خانم طوبی کوچیری مادر شهیدان علیرضا، حمیدرضا و مرضیه کلانتری دزفولی و همسر جانباز مرحوم رحیم کلانتری دزفولی را تسلیت گفت.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام روحانی در پیامی درگذشت حاجیه‏ خانم طوبی کوچیری مادر شهیدان سرافراز علیرضا، حمیدرضا و مرضیه کلانتری دزفولی و همسر جانباز مرحوم رحیم کلانتری دزفولی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام تسلیت رئیس‌جمهور به این شرح است:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه ‏خانم طوبی کوچیری مادر بزرگوار شهیدان سرافراز علیرضا، حمیدرضا و مرضیه کلانتری دزفولی و همسر جانباز مرحوم رحیم کلانتری دزفولی، موجب تأثر و تألم شد.

نام نیک این اسوه صبر و استقامت که با کسب فیض از مکتب متعالی خاندان عصمت و طهارت(ع)، در کنار همسری سلحشور و فداکار، فرزندانی متعهد پرورش داد و تقدیم انقلاب و ایران اسلامی کرد در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت ماندگار خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم این مادر مؤمنه و مردم شهیدپرور استان خوزستان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان، رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

true برچسب ها : اخبار سیاسی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مادر شهید اسحق مددی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی پیکر حاجیه خانم فاطمه مددی مادر شهید والامقام اسحق مددی روز جمعه ساعت ۱۰:۳۰ صبح در گلزار مومنین میانه تشییع و در قطعه شهدا و ایثارگران به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است شهید اسحق مددی از شهدای دوران دفاع مقدس دراردیبهشت ماه سال ۱۳۶۰ در سن ۲۵ سالگی در منطقه سوسنگرد به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • درگذشت مادر شهید اسحق مددی
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مادر شاه چگونه رحیم علی خرم را به ثروت افسانه‌ای رساند؟
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت