Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@20:59:50 GMT

تابستان نجومی ویژه کودکان و نوجوانان

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۵۳۳۶

تابستان نجومی ویژه کودکان و نوجوانان

کلاس های آموزشی مرکز نجوم ادیب اصفهان با موضوعات متنوع نجومی ویژه ترم تابستان از رده سنی کودکان چهارساله تا نوجوانان برگزار می شود.

مدیرمرکز نجوم ادیب اصفهان در این رابطه به خبرنگار ایمنا گفت: کلاس های نجوم ویژه ترم تابستان از هفته اول تیرماه آغاز می شود.

مهدی اسحاقی افزود: این کلاس ها با عنوان های ستاره شناس کوچولو (رده سنی چهار تا شش سال)، کودک ستاره شناس (چهارم تا ششم دبستان)، ستاره شناسی پایه ۱ نوجوان (کلاس هفتم تا نهم)، ستاره شناسی پایه نجوم ۲ (کلاس دهم به بالا) برگزار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز نجوم ادیب اصفهان درباره هزینه برگزاری کلاس ها گفت: هزینه برگزاری کلاس ها برای ۱۲ جلسه از ۶۰  تا ۸۵  هزار تومان است. علاقه مندان برای ثبت نام در این کلاس ها می توانند تا پایان خردادماه به محل مرکز نجوم ادیب، واقع در خیابان سعادت آباد، رو به روی آرامگاه بانو امین مراجعه کرده و یا با شماره ۳۶۶۸۳۵۳۵ تماس حاصل کنند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مرکز نجوم ادیب نجوم اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولر گازی برای کدام مناطق، قبوض نجومی برق را همراه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، با نزدیکی به تابستان مصرف برق یکباره اوج می‌گیرد؛ یکی از مهمترین دلایل افزایش مصرف برق استفاده از کولر نامتناسب با اقلیم است به طوری که ۸۰ درصد مشترکان کشور در اقلیم عادی و معتدل زندگی می‌کنند اما همچنان از کولرهای گازی استفاده می‌کنند که این امر علاوه بر هزینه بالایی که برایشان دارد موجب به ناترازی برق هم می‌شود.

مدیر عامل توانیر چندی در رابطه با این موضوع به خبرنگار مهر گفت: کسانی که در مناطق معتدل هستند و از کولر گازی استفاده می‌کنند در صورتی که مراعات نکنند میزان مصرف برق آنها بیش از الگوی مصرف می‌شود و در صورت استفاده بی رویه کولرهای گازی در این مناطق منجر به افزایش قبوض و سنگین شدن قبوضشان می‌شود.

سخنگوی صنعت برق خاطر نشان کرد: کسانی که هنوز نسبت به تغییر کولر آبی به گازی اقدام نکرده‌اند، بدانند که هزینه برق این افراد افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا خواهد کرد و در این مناطق توصیه ما استفاده از کولرهای آبی و یا استفاده از کولرهای پر بازدهی است که اخیراً از موتورهای BLDC استفاده می‌کنند در این صورت مصرف برق به شدت کاهش پیدا می‌کند و تعرفه برق مناسب‌تری پرداخت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر استفاده از کولرهای گازی در سالهای اخیر در کلانشهرها به خصوص تهران رواج پیدا کرده است و اخیراً نیز در رسانه‌ها تبلیغات گسترده‌ای برای خرید این کولرها صورت می‌گیرد تا جایی که وزارت نیرو دستور داده است تا تبلیغ این کولرها ممنوع شود.

رجبی مشهدی در همین راستا با تاکید بر اینکه اگر مشترکان هنگام خرید وسایل برقی به برچسب انرژی آن توجه کنند، هزینه برق مصرفی‌شان به مراتب کمتر خواهد شد، خاطر نشان کرد: بخشی از پرمصرفی برق به انتخاب تجهیزات برقی باز می‌گردد به طوری که اگر برچسب انرژی هرچه رده بالاتری نظیر A و A+ و A++ و A+++ داشته باشد، مصرف آن وسیله برقی به مراتب کمتر بوده و سهم هزینه برق در سبد خانوار نیز به طور محسوسی کاهش می‌یابد اما مساله اصلی مصرف کنندگان وسایل برقی همچون کولر گازی محل زندگی آنها است.

اگر مصرف کنندگان برق به پشت قبوض خود مراجعه کنند میزان برق نرمال مصرفی در منطقه تحت سکونت خود را ملاحظه خواهند کرد و براین اساس می‌توانند اقدام به خرید وسایل سرمایشی و گرمایشی برقی متناسب با محل سکونت خود کنند تا به افزایش ناترازی برق دامن نزنند و با قبوض نجومی برق نیز مواجه نشوند.

کد خبر 6084530 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • اصفهان به رنگ نجوم
  • کولر گازی برای کدام مناطق، قبوض نجومی برق را همراه دارد