Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@02:27:57 GMT

رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی لاهیجان معارفه شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۵۴۰۴

رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی لاهیجان معارفه شد

به گزارش خبرنگار مهر، روز چهاشنبه با حضور هادی نوری مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، امیر جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان و جمعی از مسئولان رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لاهیجان معرفی شد.

رشد و توسعه حوزه فرهنگی در گرو وجود نگاه فرهنگی

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان در این جلسه با اشاره به اینکه وجود نگاه فرهنگی سبب رشد و توسعه حوزه فرهنگی می شود، اظهار کرد: خوشبختانه در شهرستان لاهیجان چنین نگاه فرهنگی از سوی مسئولان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی نوری به وضعیت مطلوب حوزه کتاب و کتابخوانی شهرستان لاهیجان نیز اشاره کرد و افزود: حضور نیروهای جوان و فعال سبب پویایی حوزه کتاب و کتابخوانی و اشاعه فرهنگ مطالعه می شود.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم بهره گیری از توان بانوان در این حوزه، خاطرنشان کرد: باید زمینه لازم برای بهره گیری از تجربیات نیروهای فعال و خلاق به ویژه بانوان فراهم کنیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به اینکه ۶۵ درصد نیروهای فعال در کتابخانه های استان را بانوان تشکیل می دهند، تصریح کرد: استفاده بیشتر از بانوان در بخش های مختلف این نهاد به صورت جدی پیگیری می شود.

وی به ظرفیت های فرهنگی و تاریخی شهرستان لاهیجان نیز اشاره کرد و یادآورشد: باید با استفاده از ایده های خلاقانه در راستای گسترش فرهنگ مطالعه گام برداشته شود.

لزوم بهره گیری از نیروهای جوان و خلاق در پست های مدیریتی

در ادامه این جلسه سرپرست فرمانداری لاهیجان نیز به سیاست های دولت در بکارگیری از نیروهای جوان به ویژه بانوان در پست های مدیریتی اشاره و اظهار کرد: طی شش ماهه گذشته در بسیاری از سمت های مدیریتی شهرستان لاهیجان از توان نیروهای جوان و بانوان استفاده شده است.

امیر جانبازی با بیان اینکه خوشبختانه در حوزه کتاب و کتابخوانی نیز در سطح استان شاهد اقدامات بسیار خوبی هستیم، افزود: شهرستان لاهیجان نیز با توجه به داشتن فرهنگ غنی و سوابق تاریخی بسیار زیاد در این راستا گام بر می دارد.

وی به بکارگیری یک بانو به عنوان رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لاهیجان نیز اشاره کرد و گفت: انتظار می رود با حضور یک نیروی جوان و خلاق در حوزه کتابخانه های شهرستان شاهد تحول باشیم.

در پایان این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ۱۱ ساله مرتضی اکبری رئیس سابق اداره کتابخانه های عمومی لاهیجان خانم فاطمه فیلی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

کد خبر 4325942

منبع: مهر

کلیدواژه: لاهیجان مراسم تودیع و معارفه هادی نوری راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان شهرکرد شیراز مشهد یاسوج عید سعید فطر ماه مبارك رمضان خرم آباد بیرجند تبریز مواد مخدر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۵۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اشیاء کشف شده از کشتی غرق شده در لاهیجان

محمد باقری، رئیس موزه تاریخ چای لاهیجان از نمایش ۱۳ قلم شیء کشف شده از کشتی غرق شده در ساحل امیرآباد این شهرستان خبر داد.

او گفت: به منظور ارتقای کمی و کیفی و ساماندهی مخرن موزه لاهیجان تعداد ۱۳ قلم شیء کشف شده از کشتی غرق شده در ساحل امیرآباد این شهرستان پس از مستند‌سازی و پژوهش علمی، جهت دید عموم در ویترین این موزه قرار گرفته است.

رئیس موزه تاریخ چای لاهیجان افزود: اشیاء نمایش گذاشته شده در سال ۱۳۷۹ شمسی از بقایای کشتی غرق شده به دست آمده و به مناسبت نوروز در ویترین قرار گرفته است.

به گفته باقری، موزه تاریخ چای لاهیجان آماده خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی بوده و همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۸ به روی بازدیدکنندگان باز است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • جشنواره تخم مرغ‌های رنگی در لاهیجان
  • خدمات رسانی ۱۱ کتابخانه عمومی فارس در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳
  • ادامه فعالیت کتابخانه ها در نوروز 1403
  • هشدار دامپزشکی خوزستان به بهره‌برداران حوزه دام و طیور
  • افزایش اعتبار کتابخانه‌های عمومی تایباد از محل درآمد شهرداریها
  • کتابخانه سیار یک راهکار زودبازده در مناطق کم‌جمعیت است 
  • ارائه ۶۰ خدمت جدید کتابخانه‌های عمومی به مردم
  • اولین مجتمع گردشگری دامغان احداث می شود
  • فعالیت‌ کتابخانه‌های استان بوشهر در رمضان و نوروز تداوم دارد
  • نمایش اشیاء کشف شده از کشتی غرق شده در لاهیجان