Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@01:47:57 GMT

پنج تن مواد مخدرغیردارویی درلرستان امحا می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۵۴۲۶

پنج تن مواد مخدرغیردارویی درلرستان امحا می شود

بروجرد - ایرنا - دبیرشورای مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: درهفته مبارزه با مواد مخدر پنج تن مواد مخدرغیردارویی درلرستان امحامی شود.

به گزارش ایرنا مجتبی بیرانوند روز چهارشنبه درنشست شورای مواد مخدربروجرد که درفرمانداری این شهرستان برگزارشد، افزود: در راستای مبارزه با کاهش آسیب ها واعتیاد هرساله باید پنج درصد آسیب ها دراستان ها کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: برای کاهش آسیب ها همه دستگاه های مرتبط و متولی باید همکاری و هماهنگی کنند.
دبیرشورای مبارزه با مواد مخدرلرستان بیان کرد: برای پیشگیری از اعتیاد ارائه آموزش های لازم باید به صورت کارشناسی ارائه شود.
بیرانوند اضافه کرد: استان لرستان 56 شهید در راستای مبارزه با مواد مخدرتقدیم انقلاب کرده اما سوداگران مرگ هر روز با تجهیزات بیشتری وارد میدان می شوند.
وی با اشاره به این که اعتیاد درکمین است، ادامه داد: فرهنگ سازی و پیشگیری ازاعتیاد باید دردستور دستگاه های متولی قرار بگیرد و در مناطقی که شیوع این آسیب اجتماعی بسیاراست باید برنامه های لازم ارائه شود.
معاون استاندارلرستان و فرماندار بروجرد افزود: هفته مبارز با مواد مخدر فرصتی مناسب برای کاهش اعتیاد و پیشگیری از این آسیب اجتماعی است.
رضا آریایی اضافه کرد: مواد مخدر امروز در انواع مختلف وارد بازار شده و جوانان و نوجوانان را درمعرض خطر قرار می دهد مواد مخدراز شکل سنتی به صنعتی تبدیل شده که باید برنامه های پیشگیری ازاعتیاد نیز متنوع باشند.
وی تاکید کرد: ارتباط مناسب و خوب خانواده با فرزندان سبب می شود تا جوانان و نوجوانان به سمت و سوی مواد مخدر نروند.
فرمانداربروجرد گفت: روابط نامناسب خانواده و فرزندان شرایط دوستی با مواد مخدر واعتیاد را فراهم می کند.
آریایی بیان کرد: یکی از مشکلات موضوع اعتیاد اشتغال بعد ازبهبودی است که باید دراین راستا برنامه ریزی لازم صورت گیرد و زمینه برای اشتغال بهبود یافتگان فراهم شود.
در تقویم رسمی کشور ششم تا دوازدهم تیرماه به عنوان هفته مبارزه با مواد مخدرنامگذاری شده است.
7273/7190

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مواد مخدر پيشگيري اعتياد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت

سرهنگ سید رضا صادقیان فرمانده انتظامی تفت بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.

وی بیان داشت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستای اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح، مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر