Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@16:07:20 GMT

افتتاح دو پروژه تولیدی جهادکشاورزی در صومعه‌سرا

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۵۵۱۵

افتتاح دو پروژه تولیدی جهادکشاورزی در صومعه‌سرا

خبرگزاری شبستان:مدیر جهاد کشاورزی صومعه‌سرا گفت: دو پروژه تولیدی با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، دو پروژه تولیدی در شهرستان صومعه‌سرا با حضور مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احمد پادیاب، مدیر جهاد کشاورزی صومعه‌سرا در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها به خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: توسعه در بخش کشاورزی باید همه جانبه باشد.

 

وی با بیان اینکه یکصد و هفتاد و هفتمین مرغداری در صومعه‌سرا امروز به بهر برداری رسید، افزود: چهار میلیون و 200 قطعه مرغ در شهرستان تولید می‌شود که نقش بسزایی در تولید گوشت سفید کشور دارد.

 

مدیر جهاد کشاورزی صومعه‌سرا گفت: مرغداری 30 هزار قطعه ای که امروز در روستای اسپند صومعه‌سرا به بهره برداری رسید دارای 2 هزار متر مربع فضا و تولید 58 تن گوشت سفید در هر دوره 45 روزه است.

 

پادیاب با بیان اینکه در این پروژه برای 10 اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده است، تصریح کرد: سرمایه گذار این پروژه جناب خدابنده است که از 3 سال گذشته این پروژه را استارت زده و یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار بدون دریافت تسهیلات هزینه کرده است.

 

گفتنی است؛ پروژه گلخانه در روستای پاتاوان با اعتبار 100 میلیون تومان و برداشت روزانه بیش از 50 کیلو خیار و اشتغالزایی برای دو نفر به صورت مستقیم از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت مجلس فوتبال ایرانشهر کانون های مساجد مقام معظم رهبری مساجد جام جهانی فوتبال اوقات فراغت مسجد گلخانه مرغداری جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد