Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-20@00:32:12 GMT

افزایش ۳۴ هزار تومانی قیمت سکه

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۵۵۴۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ ­قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز چهارشنبه در بازار تهران،­ با ۳۴ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۲ میلیون و ۵۴۵ هزار تومان تعیین شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۲۳ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته، ۲ میلیون و ۴۱۳ هزار تومان داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۱۷ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، یک میلیون و ۲۴۷ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۵ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۶۹۵ هزار تومان معامله شد.

بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با یک هزار تومان افزایش ۳۹۶ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۵ هزار و ۵۲۰ تومان رشد ۲۱۸ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت خورد.

با این حال طبق اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا با ۲ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۲۴۶ تومان تعیین شد. نرخ هر یورو نیز با ۲۴ تومان افت به ۴ هزار و ۹۱۶ تومان رسید و هر پوند هم با ۴۴ تومان کاهش، ۵ هزار و ۵۸۸ تومان قیمت‌گذاری شد.

­

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سکه قیمت طلا ارز دلار پوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار مبادله ای چند؟

آفتاب‌‌نیوز :

هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت حواله دلار آمریکا نیز با نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۶۴ تومانی به ۴۶ هزار و ۳۶۹ تومان و حواله آن با افزایش ۶۰ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۲۶۲ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۶۸ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • قیمت دلار مبادله ای چند؟
  • قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳/ سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • نوسان سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / سکه بهار کاهشی شد
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
  • سکه وارد کانال ۴۳ میلیون تومان شد