Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل با بیان اینکه آمریکایی‌ها خود به وجود آورنده داعش و النصره هستند و به میدان آمدند و شرق فرات را اشغال کردند، گفت: سوریه و شرق فرات برای آمریکایی‌ها ویتنامی دیگر خواهد بود.

 

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری شبستان، علی اکبر ولایتی، مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل در حاشیه همایش بسیج اساتید در پاسخ به این سوال که مهلت اروپایی ها در برجام تمام شده است و آیا آنها تضمین لازم را خواهند داد، گفت: جمهوری اسلامی ایران بارها شرایط خود را از زبان رییس جمهور بیان کرده است و به هیچ وجه به کمتر از آنچه مورد توقع جمهوری اسلامی است، رضایت نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل خاطرنشان کرد: اروپایی ها موظفند به تکلیف خود عمل کنند و آمریکا را وادار کنند دست از خرابکاری ها بردارد.

 

ولایتی یادآور شد: آمریکا پس از آنکه داعش و النصره در سوریه شکست خوردند نقاب از چهره اش کنار رفت. آمریکایی ها خودشان به وجود آورنده و حامی النصره و داعش هستند.

 

وی گفت: آمریکا به میدان آمد و شرق فرات را اشغال کرد. آمریکایی ها باید بدانند سوریه و شرق فرات برای آنها ویتنامی دیگر خواهد بود.

 

مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل در مورد وضعیت رزمندگان یمنی گفت: البته وضعیت رزمندگان اسفناک نیست بلکه وضعیت بسیار پیروزمندانه دارد اما مبارزه آنها بسیار سخت است و این بار با تمام سختی ها شاهد تحولات بیشتری خواهیم بود.

 

وی تصریح کرد: تحولات اخیر در جهت شکستن حصر بندر الحدیده از پیروزی های اخیر رزمندگان یمنی است و نقش حوثی ها و ارتش مقاوم یمن در این موضوع بسیار تاثیرگذار بوده است.

 

وی اظهار کرد: پس از سه سال بمباران مداوم و شبانه روزی مردم مقاوم یمن توسط عربستان و امارات امروز نیروهای مدافع یمن (نیروهای مردمی، حوثی ها و ارتش) قوی تر از روز اول هستند و پیروزی قریب الوقوع است و سعودی ها و اماراتی ها با دادن خسارت زیاد ناچار به عقب نشینی هستند و اگر بمانند ناچار به دادن خسارت های بیشتری خواهند بود.

 

وی در مورد خروج آمریکا از شورای حقوق بشر اظهار کرد: حقوق بشر برای آمریکایی ها ابزار سیاسی است و اگر این ابزار به نفع آمریکایی ها باشد در آن حضور می یابند و اگر نباشد، حضور ندارند.

 

وی یادآور شد: آمریکایی ها از حقوق بشر به عنوان ابزاری برای تحت فشار گذاشتن کشورهای دیگر استفاده می کنند، به همین جهت حقوق بشر در قاموس حکومت گران آمریکایی معنی واقعی خود را ندارد.

 

مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل در مورد انتخابات کشور عراق ضمن ابراز خرسندی از این انتخابات خاطرنشان کرد: خوشحالیم که انتخابات عراق بدون مشکل و به خوبی برگزار شد و مردم عراق توانستند نمایندگان خود را در امنیت کامل انتخاب کنند،‌ انشاءالله به زودی امیدواریم منتخبین مردم، مجلس جدید، دولت جدید، نخست وزیر و رییس جمهور جدید را تعیین کنند، از اینکه کار انتخابات به این خوبی برگزار شده است خوشحالیم، برای موفقیت برادران و خواهران عراقی دعا می کنیم.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت نماز عید فطر فوتبال مقام معظم رهبری مساجد مجلس جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اوقات فراغت کانون های مساجد جام جهانی فوتبال علی اکبر ولایتی آمریکا سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | پوستر متحرک سروده‌ رهبر انقلاب در آستانه حمله سپاه به اسرائیل

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899959

دیگر خبرها

  • ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • ببینید | ماجرای خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی
  • ببینید | پوستر متحرک سروده‌ رهبر انقلاب در آستانه حمله سپاه به اسرائیل
  • از هند تا ایران؛ استقبال شاعران از غزل رهبر انقلاب
  • بیانات رهبر انقلاب در دیدار با کارگران
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی عملیات وعده صادق
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است