Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، محمدرضا عارف، در صفحه اینستاگرامی خود با قدردانی از اعتماد اعضای این کمیسیون برای سپردن مسئولیت به او، گفت: از حسن اعتماد همکاران عزیزم در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در سپردن مسئولیت این کمیسیون تشکر و قدردانی می‌کنم. امیدوارم با همکاری همه اعضای محترم کمیسیون و تعامل با نهادهای مربوطه در پاسخ به مطالبات بحق دانشجویان، اساتید دانشگاه، معلمان و دانش‌آموزان عزیز اقدامات شایسته و بایسته را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: معتقدم در مقطع فعلی دانشگاه در جایگاه اصلی خود قرار ندارد و هنوز با اعمال سلیقه برخی افراد که سنخیتی با دانشگاه ندارند، سعی در محدودسازی فضای دانشگاه را دارند انتظار بود در دولت تدبیر و امید دیگر شاهد اینگونه اعمال سلیقه‌ها نباشیم.

رییس فراکسیون امید در پایان گفت: سعی خواهیم کرد با نظارت جدی بر عملکرد نهادهای متولی آموزش در کشور در آینده شاهد تضییع حقوق فعالان دانشجویی و اساتید دانشگاه و معلمان زحمت‌کش و دانش‌آموزان عزیز نباشیم

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آموزش و تحقیقات مجلس حقوق دانش آموزان دانشگاه جماران جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکیدامام جمعه بوکان براهمیت نقش و جایگاه معلمان و کارگران در جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ماموستا عباس احمدی امام جمعه بوکان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته بوكان ضمن تبريك هفته معلم و روز جهاني كار و كارگر گفت: معلمان در كنار درس هاي علمي بايد اخلاق اسلامي را هم به دانش آموزان آموزش دهند .

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص كارگران و نقش آنها در جامعه  گفت: كارگران قشر زحمت‌كش جامعه به شمار مي روند و فعالیت و‌ تلاش آنان در جامعه  موجبات آرامش و راحتي مردم را فراهم مي كند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • تاکیدامام جمعه بوکان براهمیت نقش و جایگاه معلمان و کارگران در جامعه
  • حج را نمی‌توان با اعمال دیگر جایگزین کرد
  • پیام سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی
  • رئیسی: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • رئیسی: این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت