Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@19:28:02 GMT

طراحی ناخن ساده با لاک های تابستانی

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۶۲۶۴

طراحی ناخن ساده با لاک های تابستانی

برای زیبایی بیشتر ناخن ها، لاک‌های خوش رنگ و طراحی ناخن‌های شیک میتوانند به شما کمک کنند. لاک‌های ناخن امروزه اینقدر رنگ‌های متنوع و جذابی دارند که به تنهایی میتوانند زیبایی ناخن‌ها را تکمیل کنند، اما اگر طرحی ساده و شیک روی آن‌ها پیاده کنید زیبایی دست‌ها دوبرابر میشود.


در فصل تابستان میتوانید با شادترین رنگ لاک‌ها طراحی ناخن انجام دهید رنگ‌هایی مانند صورتی، بنفش، زرشکی، سرخابی و گلبهی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر دوست دارید در تابستان امسال زیباترین ناخن‌ها را داشته باشید از مدل طراحی ناخن‌های زیر ایده بگیرید.

این مدل طراحی ناخن‌ها فوق العاده ساده هستند و در عین سادگی بسیار شیک و با کلاس اند، در آن‌ها از خوشرنگ‌ترین لاک‌ها استفاده شده که برای فصل تابستان مناسب اند.


در طراحی ناخن انتخاب رنگ لاک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اینکه چه رنگ‌هایی را با هم ست میکنید بسیار مهم است، زیرا باید با هم همخوانی داشته باشند. میتوانید حتی ۵ رنگ لاک را با هم ست کنید مانند تصویر زیر فقط باید در انتخاب رنگ لاک دقت کنید.               منبع: نمناک  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و پوشاک لاک ناخن رنگ لاک ناخن طراحی ناخن زیبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال

به گزارش "ورزش سه"، خوسلو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به صورت قرضی به رئال مادرید ملحق شد و در این فصل توانسته است عملکرد خوب و قابل قبولی را در خط حمله این تیم به نمایش بگذارد اما ادامه حضورش در سانتیاگو برنابئو هنوز مشخص نیست.

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی شده بودند که کارلو آنچلوتی از عملکرد این بازیکن بسیار راضی است و دوست دارد که او را فصل آینده هم در بین بازیکنانش در رئال داشته باشد اما تصمیم نهایی در این باره بر عهده مدیران این باشگاه است.

روزنامه مارکا خبر داده است که مدیران رئال همچنان در حال ارزیابی شرایط برای امضای قرارداد دائمی با این ستاره اسپانیایی هستند. مسئله اصلی در امضای قرارداد مبلغ آن نیست، بلکه مدیران این باشگاه بیشتر در حال بررسی شرایط هستند که اگر اندریک و کیلیان امباپه در فصل آینده به ترکیب رئال اضافه شوند، شرایط برای خوسلو چطور پیش خواهد رفت.

این در حالیست که گفته می‌شود چند باشگاه عربستانی شرایط این بازیکن را از مدت‌ها قبل زیر نظر داشتند و قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو برای جذب او اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تزئین ناخن یک زن با طلا 24 عیار در تهران!
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • ببینید | پاسخ به یک سوال جنجالی؛ زگیل تناسلی یا ایدز واقعاً از طریق کاشت و ترمیم ناخن منتقل می‌شوند؟
  • الو؟ من یک نوجوانم!
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • کدام میوه‌های تابستانی ویتامین C بالایی دارند؟
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • هدایای تبلیغاتی برای بانوان
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو