Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سایت «Thesportsman» انگلیس نوشت: «در دومین بازی جام جهانی اسپانیا به خوبی می داند که در صورت کسب نتیجه مثبت مقابل ایران، صعودش به دور بعد را تا حد زیادی قطعی می کند. کارلوس کی روش امیدوار است که از این بازی سخت با لاروخا زندگی بسازد.

با بازگشت دنی کارواخال به سمت راست اسپانیا و اولین حضورش در جام جهانی، او علاقه مند است که در حملات زیاد اسپانیا شرکت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در سمت چپ دفاعی خود ضعف هایی دارد و این بازیکن رئال مادرید اگر احسان حاج صفی را ایزوله کند، باید بتواند در اغلب بازی از پس او بربیاید.

حاج صفی می تواند در بحث مالکیت توپ هم عصبی شود و علاقه ای برای حرکت در منتها الیه زمین ندارد. این بازیکن در بازی اول ایران با مراکش هیچ تکلی نزد. با ۶۰ درصد دقت در پاس که آمار ضعیفی است، کارواخال نیاز دارد تا با حاج صفی تاجایی که امکان دارد با او روبرو شود.»

در این گزارش همچنین به نحوه مهار دیگو کاستا توسط مرتضی پور علی گنجی و رویارویی سردار آزمون با مدافعان اسپانیا اشاره شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هرچند دنی کارواخال با رفع مصدومیت مشکلی برای بازی برای اسپانیا ندارد ولی هنوز مشخص نیست فرناندو هیرو سرمربی اسپانیا از ناچو در سمت راست تیمش استفاده می کند یا کارواخال.

تیم های فوتبال اسپانیا و ایران از ساعت ۲۲:۳۰ امروز چهارشنبه در شهر کازان به مصاف هم می روند. در دیگر بازی این گروه، پرتغال و مراکش از ساعت ۱۶:۳۰ با یکدیگر روبرو می شوند.

کد خبر 4325980 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: احسان حاج صفی تیم ملی فوتبال اسپانیا تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2018 روسیه جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی فوتبال ایران والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی فوتبال مراکش لیگ ملت های والیبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال اسپانیا کارلوس کی روش تیم فوتبال پرسپولیس بازیهای آسیایی اندونزی 2018 کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و گل گهر با تساوی یک بر یک به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و گل گهر در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۴۵ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه سیدرضا مهدوی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

سعید سحرخیزان از روی پاس روبرتو تورس در دقیقه ۲۸ برای گل‌گهر گلزنی کرد؛ در مقابل فرشید باقری از روی پاس سعید واسعی تک گل مس رفسنجان را به ثمر رساند.

خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر کد خبر 749863

دیگر خبرها

  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۱۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۱۳‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • شمس آذر لایق نگاه ویژه فوتبال ایران است