Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، فراخواني تخصصي گردان ادوات وضد زره تيپ 12 قائم (عج) برگزار شد.

در اين فراخواني، بسيجيان اين گردان  با حضور در محل اين گردان به تمرين  برنامه ها پرداختند .

گفتنی است؛ اسماعيل قاسمپور از فرماندهان اسبق تيپ 12 سمنان در این فراخوانی ضمن اشاره به بسيج به عنوان  يك نيروي انقلابي ومردمي خاطر نشان كرد : انقلاب اسلامي دستاوردهاي فرواني داشته كه يكي از بزرگترين بركاتش كه توسط معمار انقلاب طراحي گرديد تولد بسيج بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصريح كرد: آنچه امروز دشمنان را سردر گم كرده ريشه دار بودن اين نظام تا قلب مردم است  واين يك موهبت الهي براي  نه ايران بلكه جهان اسلام است .

این فرمانده با اشاره به  آيه شريف واعدوا لهم مستطعتم من قوه گفت: آنچه خداوند از ما خواسته آمادگي است از هرآنچه كه در توان داريم.

وي تصريح كرد: زماني آمادگي ما نتيجه مي دهد كه در خدمت يك رهبر آگاه به مسائل زمان باشيم چنانچه قويترين نيروي نظامي را داشته باشيم؛  اما ولايت در عقيده ما ضعيف باشد به قهقرا خواهيم رفت موفقيت يك نيروي نظامي در كارزار رزمي ، اجتماعي و فرهنگي امري است بسيار مهم كه بستگي به ميزان تبعيت ما از ولي فقيه دارد .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، انجمن علمی زبان و ادبیات عربی با همکاری کانون قرآن و عترت دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی به مناسبت شهادت امام صادق(ع) نشستی را برگزار می‌کند.

عنوان این نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» است که با حضور ماموستا مامد کلشی‌نژاد امام جمعه اهل‌سنت ارومیه و مشاور استاندار آذربایجان‌غربی در امور اهل سنت برپا می‌شود.

همچنین مجید شاکر سلماسی به عنوان نویسنده و تحلیلگر تقریب مذاهب اسلامی نیز در این نشست حضور خواهد داشت.

این نشست تخصصی امروز 15 اردیبهشت، ساعت 15 در بستر فضای مجازی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۲۰ مقاله در سی‌امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای ایران پذیرفته شد
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می شود
  • کارگاه اموزشی هنرمند ایرانی در قزاقستان
  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در استان سمنان
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک