Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@16:08:10 GMT

نماینده خرمشهر فروش آب در این شهر را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۶۴۸۴

نماینده خرمشهر فروش آب در این شهر را تکذیب کرد

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: فروش آب در خرمشهر و سودجویی افراد دلال صرفا شایعه است، تنها مشکلی که در آب خرمشهر وجود دارد شوری است که در حال اقدامات برای رفع آن هستیم.

عبدالله سامری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اخبار منتشر شده در رابطه با فروش آب در خرمشهر و سودجویی افراد دلال از این موضوع، بیان کرد: این خبر صرفا شایعه است و چنین اتفاقی نیفتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها مشکلی که در آب شرب خرمشهر وجود دارد بحث شوری آب است که در این زمینه اقدامات لازم در حال انجام شدن است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس ادامه داد: قرار شد تا حل شدن مشکل شوری آب یعنی در ماه خرداد و تیر به مدت یک دوره مردم به دولت پول برای آب ندهند. در این مدت مقداری آب شور شده و دلیل آن نیز وجود آب دریا و نذورات آسمانی و وضعیت خشکسالی است.

وی افزود: دست‌اندرکاران شروع به کار کردند و با زدن سیل‌بند از ورود آب دریا به کارون و همچنین مخلوط شدن آن با آبی که از اهواز به سمت خرمشهر سرازیر می‌شود جلوگیری شود.

وی در پایان گفت: تنها مشکل آب آشامیدنی در خرمشهر شوری آن است، مساله‌ فروش آب و دلالی شایعه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آب خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از عملیات بیت المقدس تا فتح خرمشهر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، آزادسازی خرمشهر از اهداف اصلی این عملیات در خلال جنگ ایران و عراق بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • از عملیات بیت المقدس تا فتح خرمشهر
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم در ایران!
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر