Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم ایرانی درساژ به کارگردانی پویا بادکوبه سه شنبه شب در بخش «استعدادهای جدید آسیا» جشنواره فیلم شانگهای به نمایش در آمد.

ایران آنلاین / پس از نمایش فیلم، پویا بادکوبه کارگردان، سمیرا برادری تهیه کننده و نگار مقدم بازیگر نقش اول فیلم در صحنه حاضر شده و گفت و گوی مستقیم و کوتاهی با تماشاگران انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه سه نفره عوامل فیلم درساژ با تشویق ممتد تماشاگران چینی مواجه شدند که در میان آنها از علاقه مندان پیگیر فیلم های ایرانی گرفته تا تماشاگران جوانی که تماشای اولین فیلم ایرانی خود را با این فیلم تجربه می کردند، حضور داشتند.
فیلم درساژ، نخستین فیلم بلند پویا بادکوبه پیش از این در بخش نسل جشنواره فیلم برلین 1397 جایزه هیات داوران را دریافت کرده بود.
داستان فیلم روایتی از گسست ارتباطی بین انسان ها در جوامع امروزی است که دلایل مختلفی از گرفتاری های روزمرگی گرفته تا اختلاف طبقاتی موجود در جامعه در هم تنیده را شامل می شود.
جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای همراه با جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو، یکی از بزرگترین جشنواره‌های فیلم در آسیا محسوب می‌شود و یکی از 15 جشنواره برتر دنیا است.
در دوره‌های گذشته این جشنواره سینماگران برجسته‌ای همچون امیر کاستاریکا، لوک بسون، الیور استون، دنی بویل و وونگ کار وای ریاست هیات داوران جشنواره شانگهای را بر عهده داشته‌اند.
در بیست و یکمین جشنواره فیلم شانگهای که از ۲۶ خرداد شروع شده و تا ۴ تیر ادامه دارد آثار 13 سینماگر ایرانی در بخش های مختلف جشنواره به نمایش در می آیند.
فیلم «هت تریک» ساخته رامتین لوافی پور در اولین حضور بین المللی خود در بخش مسابقه اصلی جشنواره موسوم به جام طلایی حضور داشت و فیلم «درساژ» ساخته پویا بادکوبه نیز در بخش رقابتی استعداد جدید آسیایی به نمایش در آمد./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم

در نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ۱۴ گروه شرکت کردند که ۱۰ گروه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم بوده و ۴ گروه در بخش آزاد حضور داشتند.

در بخش نمایشنامه نویسی ۱۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ستاد مرکزی ارسال شده است.

مخاطبان این نمایش‌ها، گروه‌های سنی کودک و نوجوان بودند.

این جشنواره یک روزه از ۱۰ صبح آغاز و ساعت ۲۲ مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

سه نمایش برگزیده این جشنواره به مسابقات کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در شهریور ماه برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • (ویدئو) طراح ایرانی بی ام و خودروی تازه‌اش
  • حرف‌‌های طرح ایرانی بی ام و درباره خودروی تازه‌اش
  • روایت طرح ایرانی بی ام و از خودروی برقی تازه‌اش
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • علم و فناوری دانشمندان ایرانی عامل موفقیت عملیات «وعده صادق» بود
  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)
  • جروزالم پست: موفقیت 25 درصدی سامانه های پدافندی آمریکا در رهگیری موشک های ایرانی