Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: استیون اسپیلبرگ معروف که در ۷۱ سالگی یک بار دیگر پرکار شده و از ۲۰۱۲ به بعد پنج فیلم رو کرده و دوتای دیگر را هم در دست ساخت دارد، به یک موفقیت تازه و ناب در گیشه‌ها هم رسیده است.

 

فیلم جدید او به نام «Ready Player One» که براساس یک بازی ویدیویی ساخته شده فقط در دو هفته نخست اکرانش از مرز ۳۹۰ میلیون دلار در ۵ قاره گیتی گذشت که ۹۷تای آن به تنهایی در آمریکای شمالی حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بانی فیلم، اسپیلبرگ که در سال ۲۰۱۷ فیلم آرام‌تر و کم‌فروش‌تر اما تحسین شده‌تر و سیاسی «پُست» را بر اکران جهان داشت، با «لینکولن» در سال ۲۰۱۲ اسکار برترین بازیگر Actor مرد نقش اول سال را به دانیل دی لوییس و با «پل جاسوس‌ها» در سال ۲۰۱۵ اسکار بهترین هنرپیشه نقش دوم مرد را به مارک ریلنس ارزانی داشت تا نشان بدهد قدرت «هنری» او نیز همچنان محفوظ است.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت سیاسی بازیگر Actor استیون اسپیلبرگ موفقیت سینما فیلم عجیب عکس دستگیر شد زن دختر جوان فیلم مرد حوادث شهروند تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سامیار عبدلی، سریع‌ترین شناگر ایران که پنج شنبه (ششم اردیبهشت ۱۴۰۳) در جریان ماده تیمی ۴ در ۱۰۰ متر آزاد مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجایی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شده بود، بار دیگر خوش درخشید و توانست حدنصاب این ماده را بهبود بخشد.   عبدلی (جمعه ۷ اردیبهشت) در ماده ۱۰۰ متر آزاد انفرادی مسابقات قهرمانی کشور آلمان که در شهر برلین برگزار می‌شود، موفق شد با ثبت زمان ۰۰:۵۰.۳۴ رکورد این ماده را در فاصله یک روز برای دومین بار پیاپی جابجا کند.   پیش از این عبدلی با زمان ۰۰:۵۰.۴۵ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود.   ماده ۱۰۰ متر آزاد مسافت بلند: رکورد پیشین:   سامیار عبدلی – مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان/ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبت زمان ۰۰:۵۰.۴۵ رکورد جدید:   سامیار عبدلی – مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان/ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبت زمان ۰۰:۵۰.۳۴

دیگر خبرها

  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا
  • هت‌تریک رکوردشکنی سامیار در آلمان
  • تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد