Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:37:56 GMT

قول مساعد استاندار بوشهر برای رفع مشکلات شهرداری آبپخش

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۷۰۱۱

قول مساعد استاندار بوشهر برای رفع مشکلات شهرداری آبپخش

اعظم صمصامی در گفت‌وگو با خبرنگار  مهر اظهار داشت: روز گذشته، نشستی با استاندار  بوشهر داشتم که بحمدالله نتایج خوبی هم داشت.

وی ابراز داشت: در این نشست، مشکلات شهرداری آبپخش مثل بدهی‌ها، تجهیزات و غیره را مطرح کردم و البته در مورد آب شرب شهر نیز مطالبی خدمت استاندار مبنی بر مشکلات شهروندان در این زمینه بیان کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمصامی افزود: خوشبختانه استاندار بوشهر نگاه ویژه ای به شهرداری های استان دارند و تلاش وی مبنی بر حل مشکلات شهرداری‌ها به عنوان نهادی خدمات رسان به مردم، ستودنی است.

شهردار آبپخش بیان داشت: استاندار در این نشست، برای حل مشکلات شهرداری آبپخش قول مساعد داده و تاکید کردند به مسئولان ذیربط برای حل مشکلات شهر آبپخش دستورات لازم و مقتضی را خواهند داد.

صمصامی تصریح کرد: انشالله با مساعدت استاندار بوشهر و  مدیران استان و شهرستان و بخش توسعه و عمران شهر آبپخش شتاب خواهد گرفت و تلاشمان در مجموعه شهرداری، عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهر آبپخش است و به فضل الهی در ماه های آتی، اقدامات عمرانی و زیباسازی خوبی در سطح شهر خواهیم داشت.

کد خبر 4326075

منبع: مهر

کلیدواژه: آب پخش بوشهر راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان شهرکرد شیراز مشهد یاسوج عید سعید فطر ماه مبارك رمضان خرم آباد بیرجند تبریز مواد مخدر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: حال عمومی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان که به تبریز منتقل شده‌اند، مساعد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، اصغر جعفری روحی صبح امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران تعداد مصدومان این حادثه را ۱۴ نفر اعلام و اظهار کرد: تمام این افراد بامداد امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ از طریق مرز نوردوز میان ایران و ارمنستان و از طریق چندین دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس وارد آذربایجان شرقی شدند و بلافاصله به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال پیدا کردند.

وی با بیان اینکه یکی از مصدومان این حادثه رانندگی از بیمارستان مرخص شده است، افزود: ۱۳ نفر در بخش‌های مختلف بیمارستان امام رضا (ع) مراحل درمانی خود را سپری می‌کنند که بیشتر آن‌ها دچار ضرب‌دیدگی و مصدومیت از ناحیه سر، پا و دست هستند.

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: چهار نفر از مصدومان را زنان و سایرین را مردان در سنین مختلف تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایمنا، اتوبوس ایرانی شامگاه _شنبه نهم اردیبهشت_ در نزدیکی روستای خوتانان در استان سیونیک ارمنستان از جاده خارج و واژگون شد. بر اثر این حادثه پنج نفر جان باختند.

کد خبر 749029

دیگر خبرها

  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد