Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@20:01:33 GMT

وزیر اقتصاد وارد وین شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۷۴۴۷

وزیر اقتصاد وارد وین شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی جهت شرکت در اجلاس وزرای صندوق اوپک، صبح امروز در راس هیاتی وارد وین، پایتخت اتریش شد.

به گزارش عصرایران به نقل از وزارت اقتصاد، مسعود کرباسیان صبح امروز در راس هیاتی وارد وین، پایتخت اتریش شد.

وزیر اقتصاد در این سفر دو روزه ضمن شرکت در اجلاس وزرای صندوق اوپک، دیدارهای جداگانه ای با تنی چند از مقامات اقتصادی اتریش خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرباسیان همچنین در سفری یک روزه به اسلواکی، با مقامات بلندپایه اسلواکی دیدار و پیرامون همکاری های مشترک گفتگو خواهد کرد.

اجلاس شورای وزیران اوپک به طور سالانه و به منظور ارائه گزارش توسط صندوق اوپک، بررسی کمک های توسعه ای سازمان اوپک به کشورهای در حال توسعه و بررسی صورت های مالی صندوق، برگزار می شود.

گفتنی است؛ اجلاس وزرای صندوق اوپک، در تاریخ ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه با حضور وزرای اقتصادی کشورهای عضو این صندوق در وین برگزار می شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزیر اقتصاد اوپک وین اتریش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در سفر به عربستان در دیدار با همتای عربستانی خود 5 پیشنهاد مطرح کردم که همه مورد موافقت قرار گرفت.

به گزارش فارس؛ سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که برای شرکت در اجلاس 50 امین سال تاسیس بانک توسعه اسلامی به عربستان سفر کرده است ، در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: « در عربستان گفتگوی بسیارسازنده‌ای با همتای سعودی داشتیم.

فیصل ابراهیم با هر ۵ پیشنهاد ایران موافقت نمود و بر تدوین نقشه‌راه همکاری‌های اقتصادی بخش دولتی - خصوصی و سرعت در اجرای آن، تاکید کرد.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با ۵ پیشنهاد ایران
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳
  • وزیر اقتصاد به عربستان می‌رود
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد