Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،  شرکتی چینی در زمینه تجارت و فروش کالا برپایه تجارت الکترونیک (e-commerce) دارای انباری بزرگ برای نگهداری، بسته بندی و ارسال کالا به مشتریان است که درآن تنها ربات‌ها کار می‌کنند و تعداد نیرو‌های انسانی تقریبا صرف است.این شرکت نزدیک به شهر شانگ‌های چین و دارای شبکه‌ای پیچیده و پیشرفته از ماشین آلات خودکار است که وظیفه‌های مختلفی ازجمله اسکن بسته تا حمل آن‌ها به کامیون‌های توزیع را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تنها چهار کارمند انسانی به نظارت بر ربات‌های خودکار مشغول هستند، این شرکت همچنین شبکه‌ای ازهواپیما‌های بدون سرنشین را برای انتقال هوایی کالای خود راه اندازی کرده است.این غول بزرگ تجارت الکترونیک چینی، روزانه ۲۰۰ هزار سفارش راآماده و تحویل مشتریان می‌دهد.مساحت فضای انبار حدود ۱۰۰ هزارمترمربع و عملکرد ربات‌ها درهربخش با بخش دیگر مجزاست.

 

 

برای اجرای این پروژه دانشمندان از فناوری هوش مصنوعی برای ساخت ربات‌ها و شرح وظایف به آن‌ها استفاده کرده اند.کارشناسان اعلام کرده اند وظایفی که ربات‌ها به سرعت انجام می‌دهند نیاز به استفاده از ۱۸۰ کارمند بخش انبار دارد که احتمال خطای انسانی در بین آن‌ها وجود دارد.این شرکت چینی رقبای بین المللی قدرتمندی، چون علی بابا (Alibaba)، آمازون (Amazon) و وال مارت (Walmart) دارد.

 

 

مقام‌های شرکت چینی اعلام کرده اند با توجه به افزایش نیاز مشتری‌ها و دریافت درخواست‌های بیشتر به سیستم‌های پیشرفته و هوشمند برای دریافت سفارش، تهیه کالا و ارسال آن (به طور کلی زنجیره تامین) نیاز است و به همین دلیل آن‌ها از ربات‌ها بهره می‌گیرند.

 

خبرنگاران جوان

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شرکت چینی گوناگون ربات جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج الماس از گل صدتومانی

دانشمندان چینی با استفاده از کربن استخراج‌شده از گل‌های صدتومانی قرمز، الماس ۳ قیراطی تولید کردند.

به گزارش خبرآنلاین، بنابه گفته وانگ جینگ، مدیر عامل شرکت تایم پرامیس لوئویانگ، الماس مصنوعی ساخت شرکت‌شان با استفاده از فناوری استخراج کربن ماده زیست‌زا (گل صدتومانی)، تحت دما و فشار بالا کشت می‌شود.

اگرچه تولید الماس مصنوعی با استفاده از فناوری استخراج عنصر کربن خالص از گل صدتومانی نسبتا پیچیده است، شرکت تایم پرامیس چینی قصد دارد از منابع دیگر مانند مو، استخوان و حتی گل‌های دیگر، کربن استخراج کند. آن‌ها این کار را با استفاده از ابزار‌هایی که برای شکستن پیوند‌های شیمیایی بین اتم‌های کربن استخراج‌شده طراحی کرده‌اند انجام دهند. درواقع این دانشمندان اتم‌های کربن حاصل را مانند ساختار الماس کنار هم قرار داده و ترکیب می‌کنند تا به الماس واقعی دست بیابند.

دیگر خبرها

  • اولین پوست الکترونیکی قابل کشش در جهان
  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • غذارسانی به حیوانات محبت در حق آنها نیست
  • آموزش و نحوه فعال‌سازی تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت (ViLTE)
  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی
  • استخراج الماس از گل صدتومانی
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!