Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در بازدید از مراکز تربیت بدنی آستان قدس رضوی استادیوم امام رضا(ع) را ورزشگاهی بی نظیر در سطح کشور دانست.

سایت رسمی باشگاه  پدیده خراسان: یحیی گل محمدی که صبح امروز به همراه وطنخواه مدیرعامل باشگاه پدیده ،سرآسیایی قائم مقام و برادران رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی از ورزشگاه شیک و مدرن امام رضا(ع) بازدید کرد، در مورد این ورزشگاه گفت: امکانات این مجموعه بسیار ارزشمند است و من فکر می‌کنم ظرفیت خوبی برای ارتقای سطح فوتبال مشهد به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من ورزشگاه های بسیار زیادی را از نزدیک مشاهده کردم اما به واقع این استادیوم در سطح دنیا کم نظیر است ودر سطح کشور نیز بی‌نظیر است. سالن های چند منظوره که در زیر این استادیوم تعبیه شده است، به نوبه خود واقعا شگفت انگیز است و ساخت چنین استادیومی با چنین امکاناتی واقعا مایه مباهات برای ورزش یک کشور است.
وی تصریح کرد: معتقدم در شهر مقدسی چون مشهد، باید بهترین امکانات مانند همین استادیوم ورزشی برای استفاده جوانان و مردم وجود داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان خاطرنشان کرد: در جلسه ای که بعد از بازدید از ورزشگاه با هاشمی جواهری مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس داشتیم، اونشان داد که واقعا برای ورزش و فوتبال دلسوز هستند.
گل محمدی تصریح کرد: خوشبختانه با هماهنگی های انجام شده و موافقت آستان قدس رضوی مشکلی برای برگزاری بازی های پدیده وجود ندارد. کیفیت چمن این ورزشگاه فوق العاده است و مطمئن هستم با برگزاری بازی های پدیده در این ورزشگاه اتفاقات خوبی برای ما در طول لیگ برتر رخ خواهد داد.
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان ادامه داد: مردم مشهد وخراسان از وجود ورزشگاه امام رضا(ع) باید منتفع شوند و این نگاه خوشبختانه در بین مدیران آستان قدس رضوی وجود دارد و همین موضوع قطعا سبب رشد فوتبال در مشهد و علاقه و انگیزه بالای جوانان خواهد شد.
وی در پایان گفت: تیم پدیده متعلق به همه مردم مشهد و خراسان است و اعتقاد دارم باید همه مسئولین برای موفقیت بیشتر پدیده دست به دست هم بدهند.
گل محمدی اضافه کرد: بعد از بازی تیم ملی ایران مقابل مراکش همه دیدند که مردم با فوتبال چقدر خوشحال شدند و این موضوع نشان می‌دهد که اگر همه برای فوتبال مشهد هم کمک کنند می توانیم از این ظرفیت و پتانسیل بالا به بهترین شکل بهره مند شویم. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Ue2

منبع: فردا

کلیدواژه: یحیی گل محمدی سرمربی پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، برنامه مسابقات به شرح زیر است:   هفته پنجم یکشنبه ۹ اردیبهشت  ملوان بندرانزلی- صنعت نفت آبادان – ساعت ۱۵:۳۰- ورزشگاه آبکنار انزلی فولاد خوزستان – شمس آذر قزوین – ساعت ۱۶- ورزشگاه اختصاصی اهواز   دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ذوب آهن اصفهان – ایمان سبزشیراز – ساعت ۱۵:۳۰- ورزشگاه شفق اصفهان   هفته ششم سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ایمان سبزشیراز – شمس اذر قزوین – ساعت ۱۶- ورزشگاه دستغیب شیراز فولاد خوزستان – صنعت نفت آبادان – ساعت ۱۶- ورزشگاه اختصاصی اهواز ملوان بندرانزلی – ذوب آهن اصفهان – ساعت ۱۶- ورزشگاه آبکنار انزلی

دیگر خبرها

  • بیانیه جمعی از جامعه قرآنی مشهد در حمایت از عملیات«وعده صادق»
  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • نمایی از پدیده رنگین کمان در آسمان شهر راز پس از بارش باران
  • عملکرد شهرداری مشهد در حوزه پیشگیری از اعتیاد کم‌نظیر است
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • مسی آمد و یک رکورد دیگر هم شکسته شد
  • جعفری: فریب شرایط سپاهان را نمی‌خوریم
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد
  • بیمارستان امام رضا (ع) مشهد قطب درمانی شرق کشور در حوزه قلب
  • پرچم ایران همیشه بالاست