Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اخیرا نامه‌ای را صد نفر به امضا رساندند که این نامه نامه تسلیم در برابر آمریکاست و افرادی بودند که دو تابعیتی هستند و یا گرین کارت دارند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو علی اکبر ولایتی رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی در همایش بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی که ظهر امروز در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد با اشاره به جایگاه والای بسیج توضیح داد: رهبر انقلاب فرمودند: کاش من یک بسیجی بودم و این نشان از اهمیت بسیجی بودن دارد پیروزی‌هایی که در میدان نبرد و صحنه علم به دست آمده در حوزه‌های مختلف اجتماعی و دفاع از کشور و هویت اسلامی انقلابی و ملی در سایه همین تشکل‌ها و اجتماعاتی است که تحت پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است ما به عنوان اساتید بسیجی یک وظیفه عام و یک وظیفه خاص داریم وظیفه عام ما مشارکت در مجموعه اصناف و تشکل‌هایی است که برای یک مقصد واحد و ارتقای موقعیت کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش خاص آن به اساتید مربوط می‌شود که از عهده دیگران ساخته نیست و آن هم مشارکت در شکل دهی تمدن نوین اسلامی و یا احیای فرهنگ و تمدن اسلامی است.
ولایتی تاکید کرد: مطالعه تاریخ تمدن اسلام به ما کمک زیادی می‌کند و به برکت بیداری اسلامی در ایران، در کشور‌های دیگر در منطقه و جهان اسلام بیداری اسلامی شکل گرفته و همه این‌ها دستاورد استقلال است.
رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برخی براین عقیده اند و این عقیده را می‌خواهند القا کنند که ما با کشور‌های دیگر برابریم، اما برخی کشور‌ها نظیر ایالات متحده امریکا برابرتر است و همین تفکرات باعث شده که امریکا به بقیه به عنوان گاوشیرده نگاه کند و در اولین سفر ترامپ گفت که ما به این کشور‌ها نظیر گاو شیرده نگاه می‌کنیم که هر زمان شیره وجودشان تمام شد آن‌ها را ذبح می‌کنیم. برخی برای مشروعیت نوکری خودشان می‌گویند استقلال معنایی ندارد در حالی که شکل دهی تمدن اسلامی منوط به شکل دهی اجزا و ارکان آن است و همین ترامپ وقتی حدود ۵۰۰ میلیارد دلار از جیب حکومت وابسته سعودی و امارات پول به دست آورد توانست در امریکا اشتغال ایجاد کند، اما عربستان با روزی ده میلیون بشکه نفت و ۲۰ میلیون نفر جمعیت هنوز بخش اعظمی از ملت عربستان در فقر به سر می‌برند، ولی پول حاصل از نفت را تسلیم حکومت کابویی‌ها می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه سیاست گذار تمدن نوین اسلامی باید دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه باشند گفت: در این میان اساتید هم باید نقش پرچم دار را داشته باشند و مجموعه بسیج اساتید وظیفه سنگینی در حوزه علم دارد.
ولایتی ادامه داد: باید بسیج اساتید به اندازه وسع خودش در امر سیاست دخالت کند و مراقب انحرافات باشد و طریق صحیح را ترویج دهد.
رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نامه ۱۰۰ نفر به رئیس جمهور امریکا گفت: اخیرا نامه‌ای را صد نفر به امضا رساندند که این نامه نامه تسلیم در برابر امریکاست این افراد برخی تاجران، نویسندگان و افرادی بودند که دو تابعیتی هستند و یا گرین کارت دارند که طی این نامه خود را وکیل مردم ایران معرفی کردند و در مقابل امریکا تسلیم شدند، اما نه ملت ایران به آن‌ها وکالت داده و نه ملت ایران می‌گذارد استقلال و عزتش از دست برود امروز امریکا در مقابل ایران در منطقه ذلیل است و امریکایی‌ها دیر با زود باید از منطقه خارج شوند.
وی با اشاره به انتخابات عراق گفت: انتخابات عراق موجب افتخار ایران شد و موجب عصبانیت امریکایی ها، اما خوشبختانه توانسته ایم در منطقه دماغ امریکا را به خاک بمالیم و حتی کشوری مثل کره شمالی نیز امریکا را تهدید کرد که می‌تواند امریکا را با خاک یکسان کند و لذا ترامپ برای فرار محترمانه و مشروعیت دادن به عقب نشینی اش با رئیس جمهور کره شمالی مذاکره کرد.
ولایتی ادامه داد: ترامپ گفت: به زودی در ایران هم شاهد همین تسلیم شدن هستیم و در تویئت‌هایی به مردم ایران بگو که شما هم در مقابل امریکا تسلیم می‌شوید، اما این امر باعث شد تا فقط یک عده خارج نشین تسلیم نامه‌ای نوشتند که مردم شریف ایران در دهان این افراد می‌زنند.
رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص مذاکرات توضیح داد: ما از ۵ سال پیش با ۱+۵ مذاکره کردیم و وقتی همه چیز نهایی شد و سازمان ملل هم آن را تایید کرد باز هم امریکایی زیر حرفشان زدند و این‌ها را باید به کسانی گفت که می‌گویند باید با امریکا مذاکره کنیم این افراد یا اصلا نمی‌دانند مذاکره یعنی چه و یا با اصول مذاکره آشنا نیستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هیئت امنا ولایتی دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۷۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات دانشگاه‌های امریکا نتیجه فعالیت‌های گسترده ایران و نهاد «جامعة‌المصطفی» است | اذغان به تأثیرپذیری دانشگاهیان امریکا از ایران

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: عباس میلانی از چهره‌های شاخص اپوزیسیون ایرانی، در گفت‌وگو با یک شبکه فارسی زبان، اتفافاتی را که در دانشگاه‌های امریکا می‌افتد متأثر از جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی در این رابطه تأکید کرد که قدرت رسانه‌ای آیت‌الله خامنه‌ای را می‌توان در دانشگاه‌های امریکا و اروپا مشاهده کرد؛ آنچه در دانشگاه‌های امریکا اتفاق می‌افتد، نتیجه فعالیت‌های گسترده تشکیلاتی ایران و نهاد «جامعة‌المصطفی» است.

گفتنی است که در طول دو هفته گذشته، دانشگاه‌های امریکا صحنه اعتراض دانشجویان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شده است؛ اعتراض‌هایی که با سرکوب دانشجویان و بازداشت قریب به ۲ هزار نفر از آنها همراه بوده است.

کد خبر 849544 منبع: ایران برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • اتفاقات دانشگاه‌های امریکا نتیجه فعالیت‌های گسترده ایران و نهاد «جامعة‌المصطفی» است | اذغان به تأثیرپذیری دانشگاهیان امریکا از ایران
  • سرکوب در دانشگاه، مذاکره در قاهره
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • سرطان اسرائیل در روز‌های پایانی
  • عکس | خانم ژیلا صادقی، سفر به آمریکای لعنتی، نوش جونت! صفا باشه
  • رشید:۲۴۰جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان دراعتراضات ضد صهیونیستی
  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی