Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@20:18:10 GMT

گزارش بازرسان سازمان ملل از جنایات جنگی در غوطه

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۷۷۳۸

گزارش بازرسان سازمان ملل از جنایات جنگی در غوطه

سازمان ملل گزارش تحقیقات خود از غوطه شرقی در سوریه را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسکای نیوز، بازرسان سازمان ملل در گزارش خود هر دو طرف درگیری را به ارتکاب "جنایت‌های جنگی" در زمان محاصره غوطه شرقی متهم ‌کرد.

تهیه این گزارش به سرپرستی "پائولو پینریو" بر اساس ۱۴۰ گفت‌وگو و هم‌چنین از عکس‌ها، فیلم‌ها، تصاویر ماهواره‌ای و منابع پزشکی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش بمباران و گلوله باران غیرنظامیان در غوطه شرقی دمشق به عنوان مصداق جنایت جنگی در نظر گرفته شده است.

همچنین هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل در سوریه در کنفرانسی خبری در ژنو گفت: شاهد مهاجرت داخلی گسترده‌ای در سوریه هستیم، از ژانویه تا آوریل ۹۲۰ هزار تن آواره شده‌اند.

پیشتر پانوس مومتزیس، هماهنگ‌کننده منطقه‌ای امور انسانی سازمان ملل در سوریه از قدرت‌های جهان خواست تا راه‌حلی برای پایان جنگ و جلوگیری از خونریزی بیشتر در نظر بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سازمان ملل متحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ فرودگاه بین‌المللی کشور زیر ذره بین سازمان هواپیمایی کشوری

جعفر يازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: روند نظارت بر فعالیت  تمامی فرودگاه های کشور توسط بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری با توجه به دستور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ابتدای آغاز طرح های نوروزی ادامه دارد .

وی ادامه داد: ۹ فرودگاه بین المللی  و بزرگ کشور تا به امروز توسط بازرسان مورد نظارت قرار گرفتند و این نظارت تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد و تمامی بازرسان در فرودگاه های کشور  حضور دارند و در صورت شکایت مسافران به آن‌ها رسیدگی می شود.

یازرلو همچنین از برقراری مرکز occ در سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و گفت: مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی، به‌صورت برخط فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری را رصد و با دقت بالا در صورت غیرفعال شدن هواپیمای یک شرکت‌ هواپیمایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تصمیم‌های مربوطه را اتخاذ خواهد کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری  بیان کرد: پایش همه فرودگاه‌ها به‌ویژه فرودگاه‌های پرتردد، هم‌پوشانی مشکلات شرکت‌ها، پردازش اطلاعات، پیگیری و کم کردن زمان تاخیرات احتمالی و ارتقای سطح خدمات هوایی در سفرهای نوروزی از جمله اهداف مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • کرملین: همه عاملان جنایت‌های اوکراین باید مجازات ‌شوند
  • اسرائیل گزارشگر سازمان ملل را تهدید کرد
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • جنایات جنگی پی‌درپی صهیونیست‌ها
  •  افزایش شمار شهدای غزه به ۳۲هزار و ۴۹۰ نفر/پاسخ سنگین موشکی حزب الله به جنایات اسرائیل
  • غزه به نمایشگاه جنایات جنگی نوین در جهان تبدیل شده است
  • ۹ فرودگاه بین‌المللی کشور زیر ذره بین سازمان هواپیمایی کشوری
  • رئیس کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل کناره می‌گیرد
  • تجمع غیرت در محکومیت جنایت صهیونیست ها در مازندران برپا می شود
  • تجمع غیرت در محکومیت جنایت صهیونیستی ها در مازندران برپا می شود