Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@18:14:44 GMT

تشکیل کلاس‌های مؤسسه تبیان بندرعباس در کانون مداحان

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۸۰۱۸

تشکیل کلاس‌های مؤسسه تبیان بندرعباس در کانون مداحان

لیلا کریمی، مدیر مؤسسه تبیان جنوب بندرعباس در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا با اعلام این خبر گفت: این مؤسسه مجوز خود را از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اخذ کرده است و با کمک اتحادیه قرآن و عترت مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان هرمزگان، مکانی به فعالیت ما اختصاص یافت، اما در حال حاضر مکان ثابتی برای برگزاری کلاس نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: با هیئت‌های مذهبی از جمله کانون مداحان برای برپایی کلاس‌های آموزش قرآن همکاری داریم. مداحانی که در این دوره‌ها حضور داشته باشند و در آزمون پایانی نمره قبولی را دریافت کنند، مدرک معتبری دریافت خواهند کرد که در سوابقشان در کانون مداحان استان، ثبت می‌شود.
کریمی ادامه داد: در حال حاضر این کلاس‌ها در محل هیئات و کانون مداحان استان تشکیل می‌شود‌، همچنین در برخی دانشگاه‌ها نیز دوره‌های آموزشی برگزار می‌کنیم از جمله این دوره‌ها در دانشگاه‌ تربیت معلم برگزار شده و آزمون پایانی آن نیز از دانشجویان اخذ شده است.
مدیر مؤسسه تبیان جنوب بندرعباس در ادامه مجدد به موضوع مهم مکان موسسه پرداخت و افزود: در ابتدای کار در مکان استیجاری فعالیت خود را آغاز کردیم، اما به‌خاطر افزایش هزینه‌ها، توان پرداخت اجاره‌بها را نداشتیم، البته اتحادیه همکاری خوبی داشت که جا دارد بابت پرداخت وام به موقع از اتحادیه قدردانی داشته باشم.
یادآور می‌شود، مکان برپایی کلاس‌ها در بندرعباس روبه‌روی نمایندگی سایپا، طبقه اول، کانون مداحان سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان واقع شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: «پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار استقلال و پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه می‌خواهد در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال تضییع نشود.»

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900695

دیگر خبرها

  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • تردد معلولان در اروپا آسان‌تر می‌شود
  • پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟