Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت که صبح روز گذشته جهت تست جامع ورزشی در ایفمارک حضور یافته بودند و در نوبت بعدازظهر استراحت کردند، صبح امروز چهارشنبه در سالن و زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی تمرینات خود را پیگیری کردند.

تمرین امروز در سالن با گرم کردن زیر نظر مارکو آغاز شد و بازیکنان پس از آن، وارد زمین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات قدرتی، سرعتی و کار با توپ نیز در زمین چمن با هدایت استیلینوویچ پیگیری شد.

در ادامه، برانکو بازیکنان را در اختیار گرفت و با تمرینات پر نشاط و شاداب، خستگی و فشار تمرینات بدنسازی را کاهش داد.

پرش از روی موانع و حرکات سرعتی و قدرتی بخش بعدی تمرین بود و بعد از آن، پاسکاری سه نفره و چهار نفره در دستور کار قرار گرفت و در انتهای تمرین نیز بازیکنان راهی سالن شدند تا با زدن وزنه به کار خود پایان بدهند.

گفتنی است؛ تمرین نوبت دوم امروز قرمزپوشان هم از ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانیم: 

آغاز تمرینات پر فشار بدنسازی سرخپوشان

پزشک پرسپولیس: تست جامع پزشکی از بازیکنان گرفته شد

انتهای پیام/ 

تمرین تیم پرسپولیس برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی داشتن تشک تمرینی برای یک ملی‌پوش آرزو شد!+فیلم

مائده مطهری ملی‌پوش پرش ارتفاع کشور از استان کردستان از کم‌لطفی مسئولان نسبت به خود و نبود امکانات اولیه تمرینی همچون تشک می‌گوید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، نبود زیرساخت‌ها و اماکن ورزشی مناسب در سطح شهرستان سنندج مشکلات عدیده‌ای را برای ورزشکاران حرفه‌ای به وجود آورده است، ورزشکارانی که علی‌رغم کمترین امکانات و حمایت مسئولان، در حال تلاش برای افتخارآفرینی در میادین آسیایی و جهانی هستند.

حوزه ورزش به دو دسته تقسیم می‌شود؛ ورزش همگانی و ورزش قهرمانی، گرچه هدف هر دو سلامتی روح و روان است اما تفاوت‌های زیاد و فاصله عمیقی بین ورزش همگانی و ورزش قهرمانی در کشور ما وجود دارد. ورزش همگانی و قهرمانی دو مقوله جدا از هم است اما متأسفانه در استان کردستان هیچ تفاوتی بین ورزش همگانی و حرفه‌ای وجود ندارد و هر دو مجبورند در یک تایم تمرین کنند! موضوعی که باعث ایجاد مشکلاتی برای ورزشکاران حرفه‌ای که در بخش قهرمان‌پروری و برای مسابقات آماده می‌شوند، شده است.

دوومیدانی به عنوان مادر همه رشته‌های ورزشی و رشته‌ای که به آسانی و بدون هزینه خاصی تمامی اقشار جامعه می‌توانند از آن استفاده کنند اما عدم تفکیک بحث قهرمان‌پروری و ورزش همگانی به دلیل نبود امکانات ورزشی و پیست دوومیدانی مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

مائده مطهری تنها بانوی پرش ارتفاع استان کردستان که امسال جواز حضور مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا را نیز کسب کرد، با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است که ادامه راه را برای این بانوی کردستانی با مشکل روبه‌رو ساخته است.

این بانوی ورزشکار با حضور در خبرگزاری تسنیم، به بیان مشکلات خود پرداخت و گفت: 5 سال است که ورزش دوومیدانی را شروع کرده و از یک حرفه هنری به ورزش روی آوردم و در سال نخست توانستم در مسابقات کشوری جوانان مدال نقره و در سال دوم نیز در همین رده سنی مدال طلا را کسب کنم.

وی افزود: سال سوم به رده بزرگسال رسیدم و در مسابقات آن شرکت کردم ولی با توجه به اینکه محل تمرینی و پیست اختصاصی در اختیارم قرار نگرفت مجبور شدم در پارک تمرین کنم و با توجه به این شرایط سخت تمرین که داشتم مدال برنز را کسب کردم که بازهم خودم رضایت کاملی نداشتم.

مطهری اظهار داشت: خوشبختانه امسال توانستم به اردوی تیم ملی دعوت شوم و در مسابقات آسیایی شرکت کنم، با توجه به اینکه سطح مسابقات خیلی بالا بود و کسانی که در این مسابقات شرکت کرده بودند از آمادگی بالایی نسبت به ما برخوردار بودند، نتیجه مطلوبی که می‌خواستم را به دست نیاوردم.

 

.

 

وی بیان کرد: الان نیز تمرینات خود را در محل‌های غیر تخصصی انجام می‌دهیم و هیچ اسپانسری برای ما وجود ندارد، هزینه‌هایی که بابت ورزش تخصصی خود صرف می‌کنیم از طریق خانواده و بودجه شخصی خودمان تأمین می‌شود.

ملی‌پوش پرش ارتفاع کشور مدعی شد: متأسفانه یک تشک در شهرستان سنندج برای تمرین بنده وجود ندارد و خودم با مربیانم (آقای فاطمی کرد و خانم پرستو احمدی) با لاستیک کهنه یک تشک درست کردیم که آن هم در حال خراب شدن است. هرچند سالن‌های خوبی از جمله سالن بزرگ 22 گلان وجود دارد اما اصلاً در اختیار ما در فصل‌های سرما قرار نمی‌گیرد و فقط مراسم‌های نوروزی در این سالن برگزار و همین امر باعث می‌شود وقتی در مسابقات داخل سالن شرکت می‌کنیم با جو این مسابقات آشنا نیستیم و نمی‌توانیم خودمان را نشان بدهیم و مقام مناسبی کسب کنیم.

وی تصریح کرد: خواسته ما از مسئولان این است که حمایت کنند. ما از پایه مشکل داریم و حتی محلی برای تمرین نداریم، اگر تنها تقاضای خودم را از متولیان این حوزه را بگویم قطعاً شما می‌خندید! تنها خواسته بنده به عنوان یک قهرمان فقط و فقط یک تشک مناسب است که تهیه آن برای مسئولین کار سختی نیست و امیدوارم از این تریبون مردمی حرف‌های ما را بشنوند و برای حل آن چاره‌ای بیندیشند.

ملی پوش دوومیدانی افزود: ما نمی‌توانیم در بعضی از فصل‌های سال مثل تابستان در فضاهای باز تمرین کنیم چراکه تایم تمرین ما معمولاً در اوج گرما و ساعت‌هایی بین 14 تا 16 عصر است و این یک مشکل بسیار بزرگی در حین تمرین است و بعضی مواقع مجبور می‌شویم در پارک‌ها تمرین کنیم که مصدومیت‌های زیاد و خطرات بی‌شماری به دنبال دارد.

وی تأکید کرد: به عنوان یک ملی پوش نیاز به برگزاری اردوهای تمرینی مناسب دارم که با حریفان قوی مبارزه کنم اما در حال حاضر هیچ حمایت و توجهی از مسئولان را نمی‌بینیم و هزینه‌های زیادی که رشته دوومیدانی دارد ادامه کار را برای ما سخت کرده است و تنها دغدغه ما تمرین نیست و باید استرس خرید کفش، لباس و مکمل‌های ورزشی را هم داشته باشیم.

مطهری گفت: برنامه‌ام شکستن رکورد ملی است اما مسئولان ما را دلسرد می‌کنند، اگر به 5 سال گذشته برگردم، ورزش را انتخاب نمی‌کردم و اکنون تنها به خاطر عشق و علاقه‌ای که به این رشته دارم، ادامه می‌دهم. 

به گزارش تسنیم؛ استان کردستان با داشتن منابع غنی مالی و وجود شرکت‌های بزرگی از جمله پتروشیمی ورزشکاران آن باید در حسرت داشتن یک تشک پرش ارتفاع باشند! مسئله‌ای که باید با شنیدن آن تأمل کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقتی داشتن تشک تمرینی برای یک ملی‌پوش آرزو شد!+فیلم
  • اتفاقات شائبه برانگیز در لیگ دو
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • سلفی عیسی با آینده‌های پرسپولیس (عکس)