Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نادریان رئیس دانشگاه دولتی جهرم با اعلام این خبر گفت: با تلاش و پشتکار باقریان عضو هیئت علمی این دانشگاه، ایده "توری بذرمال" برای مهار ریزگرد‌ها و ماسه‌های روان در مرکز نوآوری و کارآفرینی و دفتر مالکیت فکری دانشگاه شیراز به نام این محقق جهرمی ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقریان محقق و پژوهشگر جهرمی با بیان اینکه این طرح می‌تواند با کاهش شدت تنش باد، از خاک حفاظت کند و مانع فرسایش بادی خاک شودT گفت: در تحقیق میدانی اجرای این طرح بیش از ۸۰ درصد ریزگرد‌ها کنترل و ۴۰ تا ۶۰ درصد از تبخیر آب‌های موجود در لایه‌های قشری خاک نیز جلوگیری می شود.

شهرستان جهرم در ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرق شیراز است.
انتهای پیام/ر

ابداع روشی نوین برای مهار ریزگرد‌ها در جهرم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاه اخبار دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش فر کردن مو با چنگال ؛ روشی فوری برای فر کردن موها | چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نمناک، شاید شما هم جزو خانم هایی باشید که به موهای فر علاقه دارید اما از فر کردن مو با بابلیس خسته شده اید، همیشه برای فر کردن مو نیاز به دستگاه های حرارتی نیست ما در این مطلب روشی متفاوت و شگفت انگیز برای فر کردن موها به شما معرفی میکنیم.

این بار برای فر کردن مو به یکی از وسایل آشپزخانه نیاز دارید، شاید باورتان نشود اما به راستی با چنگال می‌توان موها را هر چقدر هم که لخت باشند فر کرد.

آموزش فر کردن موها با چنگال

یک چنگال بردارید و از انتهای موها شروع کنید موها را درون چنگال بپیچید دقیقا مثل زمانی که ماکارونی می‌خورید، بعد از پیچیدن موها درون چنگال اسپری بزنید و سشوار بکشید گرمای فلز چنگال فر زیبا و ماندگای خلق خواهد کرد.

در صورتی که موهای خیلی صافی دارید و میخواهید آن ها را فر کنید باید از قیچی مارپیچی استفاده کنید در این صورت فر موها مدت زیادی ماندگاری خواهد داشت.

آموزش فر کردن مو با استفاده از جوراب آیا سشوار برای مو خوب است ؟ ؛ بهترین دما برای خشک کردن موها | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟

برای جلوگیری از وز شدن موها از نرم کننده استفاده کنید زیرا موهای فر به راحتی وز میشوند.
روغن نارگیل از وز شدن موها جلوگیری میکند.
موها را بعد از حمام شانه کنید زیرا شانه کردن موهای خشک باعث وز شدن آنها میشود.

کد خبر 848002 برچسب‌ها مهارت‌ها فوت‌ و فن موی سر خبر مهم

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • آموزش فر کردن مو با چنگال ؛ روشی فوری برای فر کردن موها | چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • سه میلیون متر مکعب روان آب در سدهای خراسان جنوبی ذخیره‌ شد
  • درمان موفقیت آمیز پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در شیراز
  • خطر ریزگرد های قم بیخ گوش تهران