Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آبادان - ايرنا - رييس اداره آبفاي آبادان گفت: قبوض آب دوره ماه هاي خرداد و تير براي مشترکان آب شهرستان آبادان رايگان است.

به گزارش ايرنا عليرضا خليلي نيا روز چهارشنبه در جمع تجمع کنندگان معترض به شوري آب، در مقابل ساختمان اداره آبفاي اين شهرستان افزود: با پيگيري انجام شده از سوي استاندار خوزستان در خصوص رايگان شدن آب بهاي مشترکان آبادان در ماه هاي خرداد و تير امسال موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه پيشتر برداشت آب از رودخانه بهمنشير انجام مي شد، گفت: شوري آب رودخانه بهمنشير در 2 ماه گذشته به دليل کاهش آبدهي، برداشت نيشکر و ديگر انشعابات بالا دست، به حد شوري دريا رسيده است.
خليلي نيا افزود: امور آبفا، آب را از منابع آبي دريافت و در شبکه آب شهرستان توزيع مي کند.
وي يک سوم برداشت آب مورد نياز شهروندان آبادان را از رودخانه بهمشير بيا کرد و افزود:با اجراي مرحله دوم طرح آبرساني غدير و تکميل سد مارد تا 15 تير امسال آب شبکه آبادان از رودخانه کرخه و طرح غدير تامين شده و آب شرب شيرين مي شود.
بنا به اين گزارش بيش از 800 نفر از شهروندان آباداني روز چهارشنبه در اعتراض به شور شدن آب مقابل ساختمان اداره امور آبفاي آبادان تجمع کرده و خواستار رفع مشکل شوري و سختي آب اين شهرستان شدند.
شهروندان آبادان و خرمشهر در چند هفته گذشته به دليل شوري بيش از حد آب رودخانه بهمنشير که تامين کننده اصلي آب آشاميدني شهروندان آبادان و خرمشهر است با مشکلات زيادي روبه رو شده اند.
براي برطرف کردن شوري آب شرب خرمشهر و آبادان ، طرح احداث سد خاکي مارد، اجراي مرحله دوم طرح آبرساني غدير و راه اندازي دستگاه آب شيرين کن در دست اجرا است.
7100/7165/ 6037
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد

واحدیان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: ۱۱ طرح جامع در شهرکرد آغاز شده که مهمترین آن طرح کمربندی جنوبی است.

بیشتر بخوانید

تکمیل ۲۵ یادمان شهدا در چهارمحال و بختیاری

وی ادامه داد: مرحله نخست عملیات اجرایی کمربندی جنوبی شهرستان شهرکرد خرداد امسال به بهربرداری می‌رسد.

واحدیان افزود: این طرح تا پایان سال جاری به طور کامل اجرا و افتتاح خواهد شد.

به گفته وی؛ کمربندی ۱۵ خرداد، کاهش بار ترافیکی در نقاط مختلف شهرستان شهرکرد از جمله تقاطع طالقانی کاشانی و کمربند غربی هم از طرح‌هایی است که امسال برای عملیاتی شدن آن برنامه ریزی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • مدارس اروند مجازی شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه