Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ ورک شاپ تخصصی طراحی پوستر با محوریت حروف نگاری اسماالحسنی برگزار شد

ورک شاپ تخصصی طراحی پوستر با محوریت حروف نگاری اسماء متبرکه الهی با حضور مدرس ورک شاپ «محمدمهدی ولیزاده» و جمعی از دانشجویان و هنرجویان رشته گرافیک؛ عصر روز سه شنبه 22خرداد ماه 97، در حوزه هنری استان زنجان برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری، ورک شاپ تخصصی طراحی پوستر با محوریت حروف نگاری اسماالحسنی در حوزه هنری استان زنجان برگزار شد.

مهدی خدایی؛ مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان، گفت: ورک شاپ تخصصی طراحی پوستر در راستای تحقق بخشیدن به اهداف حوزه هنری، مبنی بر تولید آثار فاخر هنری با هدف ارتقاء مهارت های لازم در هنرهای تجسمی بویژه شاخه گرافیک و اشاعه و ترویج فعالیتهای فرهنگی هنری مرتبط با صفات نیکوی خداوندی و اسماء متبرکه الهی از منظر پوستر برگزار گردید.

خدایی افزود: در این ورکشاپ مباحثی از قبیل شناخت مبانی طراحی پوستر، اصول اتود تا اجرا، آشنایی با انواع پوستر و مطالعه نظری و تصویری آثار فاخر بررسی و تحلیل شد.

گفتنی است؛ ورک شاپ تخصصی طراحی پوستر عصر روز سه‌شنبه 22 خردادماه 1397 ساعت 15 الی 19 با حضور هنرمندان و هنرجویان استان برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسماء الحسنی حوزه هنری زنجان تولید 12 اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، انجمن علمی زبان و ادبیات عربی با همکاری کانون قرآن و عترت دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی به مناسبت شهادت امام صادق(ع) نشستی را برگزار می‌کند.

عنوان این نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» است که با حضور ماموستا مامد کلشی‌نژاد امام جمعه اهل‌سنت ارومیه و مشاور استاندار آذربایجان‌غربی در امور اهل سنت برپا می‌شود.

همچنین مجید شاکر سلماسی به عنوان نویسنده و تحلیلگر تقریب مذاهب اسلامی نیز در این نشست حضور خواهد داشت.

این نشست تخصصی امروز 15 اردیبهشت، ساعت 15 در بستر فضای مجازی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رمان «تو خواب میکائیل هستی» رونمایی می‌شود
  • ۴۲۰ مقاله در سی‌امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای ایران پذیرفته شد
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک