Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انستیتو پاستور ایران نقش موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی در حفظ و ارتقای شاخص‌های بهداشتی در کشور و منطقه را کم نظیر دانست و گفت: عمده واکسن‌های برنامه ایمن سازی کشور در این موسسه تولید می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا بیگلری در حاشیه بازدید از موسسه رازی و برگزاری جلسه مشترک با رئیس این موسسه ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مجموعه اظهار کرد: با توجه به پیشینه بسیار گران‌سنگ این موسسه در حوزه سلامت، می‌توان گفت این مجموعه نه تنها در کشور بلکه در منطقه نیز تاثیر بسزایی در حفظ و ارتقای شاخص‌های سلامت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از این بازدید را آشنایی بیشتر با فعالیت‌ها و هماهنگی به منظور ارتقای سطح فعالیت‌های این موسسه عنوان کرد و گفت: موسسه رازی مجموعه بسیار پرافتخاری است که با تولید واکسن‌های مورد نیاز کشور نقش ویژه‌ای در پیشگیری از بیماری‌ها داشته، اما اکنون در زمینه تأمین برخی واکسن‌ها و فرآورده‌های بیولوژیک خود با مشکلاتی مواجه است که امیدواریم با از میان برداشتن موانع موجود، بستر پیشرفت و افتخارآفرینی این مجموعه بزرگ برای کشور تداوم یابد.

وی افزود: شناسایی ظرفیت‌های موجود و استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها، مانع هدر رفت وقت و سرمایه می‌شود و به پیشرفت کشور کمک خواهد کرد.

بیگلری با اشاره به تامین درصد عمده‌ای از واکسن‌های برنامه ایمن‌سازی کشور در موسسه رازی گفت: تولیدات این مجموعه در حوزه سلامت کشور کم نظیر و ماندگار است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام واکسن و سرم سازی رازی انستیتو پاستور منطقه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ نقطه پرتصادف راه‌های گلستان در سال ۱۴۰۳ ایمن سازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ عادل مصدقی در اولین جلسه شورای اداری اداره کل با حضور معاونین و روسای ستادی و شهرستانی با اشاره به وجود ۴۷ نقطه پرتصادف در حوزه راه‌های استان گفت: تعهد استان در سال ۱۴۰۲ ایمن سازی ۳۹ نقطه بوده در حالی که ۴۷ نقطه ایمن سازی و رفع شده که عملکرد اداره کل بالاتر از تعهدات بوده است.

او تعداد  نقاط پرتصادف راه‌های استان را ۹۵ نقطه اعلام کرد و افزود:تلاش می کنیم که اعتبارات پروژه‌های نقاط پرتصادف را از محل مولدسازی‌های استان و همچنین منابع ملی تامین کرده تا به موقع بتوان این نقاط را رفع و ایمن سازی کرد.

مصدقی ادامه داد: اجرا و پیگیری مصوبات ریاست جمهوری و سفر‌های درون استانی استاندار جزو برنامه‌های مهم دیگری است که امسال دنبال خواهد شد.

او افزود: کتابچه‌ای از عملکرد و برنامه‌های امسال برای اعلام به نمایندگان مجلس تهیه می‌شود تا با همکاری نمایندگان امور عمرانی استان را به خوبی به پیش ببریم.

به گفته مصدقی، توجه به پایانه مرزی اینچه برون و افزایش ترانزیت کالا و تردد‌های مرزی موضوع مهم دیگر امسال محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون دام‌های سبک در زرند
  • آموزش ۵هزار نفر در دوره‌های موسسه تحقیقات دیم
  • دوره های آموزشی موسسه تحقیقات دیم برای ۵هزار نفر
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • 47نقطه پرتصادف راههای گلستان در سال 1403 ایمن سازی می شود
  • دوربرگردان ایمن در تقاطع اورکت حاجی محور بندرترکمن به آق قلا احداث می شود 
  • ۴۷نقطه پرتصادف راه های گلستان در سال ۱۴۰۳ ایمن سازی می شود
  • ۴۷ نقطه پرتصادف راه‌های گلستان در سال ۱۴۰۳ ایمن سازی می‌شود
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • مشارکت‌محوری و مردمی‌سازی به دنبال توزیع عادلانه ثروت در نظام سلامت است