Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا گفت : با توجه به اینکه برخی مواد اولیه شیمیایی مورد نیاز صنایع هفتم تیر اصفهان از خارج کشور وارد می‌شود واحد شهرضا می‌تواند با تکیه بر توان استادان مجرب رشته شیمی و امکانات آزمایشگاهی خود بخشی از این وابستگی را جبران کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در راستای ایجاد ارتباط دانشگاه با صنعت کشور و استفاده از ظرفیت‌های علمی دانشگاه، مسئولان و کارشناسان امور بازرگانی صنایع هفتم تیر وابسته به وزارت دفاع با حضور در واحد شهرضا از تجهیزات و کارگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان بازدید کردند و راهکارهای همکاری و اتعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه و صنایع هفتم تیر را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس واحد شهرضا در این جلسه با توجه به ظرفیت‌های علمی و پژوهشی این واحد شهرضا گفت: «آزمایشگاه‌های بسیار پیشرفته شیمی و مهندسی شیمی و همچنین مرکز تحقیقات شیمی این دانشگاه می‌تواند در تولید مواد اولیه مورد نیاز صنایع شیمیایی، پساب این کارخانه بزرگ و حوزه ریخته گری با صنایع هفتم تیر همکاری کند.»

فرید نعیمی با توجه به منویات مقام معظم رهبری و رویکرد هیأت موسس و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهارکرد: «امروزه رویکرد دکتر علی اکبر ولایتی و دکتر فرهاد رهبر این است که دانشگاه‌ها باید ظرفیت‌های علمی و پژوهشی خود را به ثروت تبدیل کنند و رابطه تنگاتنگ با بخش صنعت داشته باشند و نیازهای صنعت در سطوح مختلف را برآورده کنند و از وابستگی به کشورهای بیگانه و هدرفت ارز جلوگیری کنند و لذا واحد شهرضا در این باره می‌تواند نقش مؤثری در این زمینه ایفا کند.»

وی با توجه به فعالیت‌ها و توانمندیهای مرکز تحقیقات شیمی رازی واحد شهرضا بیان کرد: «اکثر آنالیزها و تست‌های رایج مربوط به صنایع و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی استان اصفهان به وسیله دستگاه‌های مجهز موجود در مزکر تحقیقات واحد شهرضا انجام می شود.»

در این جلسه تعدادی از استادان طرح‌های پژوهشی خود را که می‌تواند در تفاهم با کارخانه صنایع هفتم تیر مرتبط باشد، ارائه کردند . سپس مسئولان و کارشناسان صنایع هفتم تیر از طرح‌های دانش‌بنیان واحد شهرضا بازدید کردند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی هنرستان فنی و حرفه ای شهدای هفتم تیر شاهرود در گالری سیب مجتمع فرهنگی و هنری مهر ارشاد اسلامی با حضور مسئولان شهرستانی گشایش یافت.

مسئول نمایشگاه صبح سه شنبه و در جمع خبرنگاران همزمان با صبح سه شنبه در گالری سیب ارشاد اسلامی شاهرود بیان کرد: تابلو فرش، گواش، نقاشی، بافت گلیم و جاجیم و دست بافت ها در زمره آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایش است.

معصومه بزرگمهر بیان کرد: این نمایشگاه از آثار ۵۵ دانش آموز هنرستان فنی و حرفه ای هفتم تیر شاهرود تشکیل شده که در پایه های دهم یازدهم و دوازدهم گرایش فرش تحصیل می کنند.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ اثر در این رویداد هنری به نمایش گذاشته شده است، ابراز کرد: این نمایشگاه از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ به روی علاقمندان به صنایع دستی به خصوص دست بافت ها و تابلو فرش باز است.

نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی هنرستان فنی و حرفه‌ای شهدای هفتم تیر شاهرود تلاش دارد که صنایع دستی را با هنرها و سلیقه های نسل امروز تلفیق و تاثیرگذاری بیشتری را در بین مخاطبان داشته باشد.

کد خبر 6092804

دیگر خبرها

  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟ + بخشنامه
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟+بخشنامه
  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه