Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@07:51:37 GMT

حرکت سامانه سجا در جهت ساماندهی و شفاف سازی

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۹۵۰۴

حرکت سامانه سجا در جهت ساماندهی و شفاف سازی

خبرگزاری شبستان: سید هاشم خضری سرپرست دبیرخانه استان تهران گفت: یکی از مهمترین اهداف برنامه راهبردی و اساسنامه کانون‌های فرهنگی هنری تکریم ارباب رجوع، شفاف سازی و ساماندهی امور کانون‌ها می‌باشد. سامانه سجا نیز در همین راستا راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان تهران؛ نشست هم اندیشی سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران ظهر امروز 30 خرداد با حضور مسئولین امور کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان‌های تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش؛ سید هاشم خضری با اشاره به اینکه اکنون خانواده‌ها بیشترین اطمینان را در مباحث فرهنگی و آموزشی به مساجد و کانون‌ها دارند گفت: حضور کانون‌ها در مساجد باعث ایجاد اطمینان خانواده به کانون‌ها شده است و به همین خاطر آنها علاقه‌مند هستند تا فرزندان خود را در ایام تابستان و اوقات فراغت و همچنین در مباحث آموزشی راهی کانون‌ها و مساجد کنند. لذا ما نیز باید فضای مناسب و با کیفیتی را در اختیار آنها قرار داده تا بهترین بهره را از برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی ببرند.

وی ادامه داد: با توجه به شروع فصل جدیدی از برنامه‌های فرهنگی در سیاست ستاد عالی، باید به دنبال بالا بردن کیفیت کانون‌های فرهنگی هنری باشیم. اکنون نیز با اطمینانی که از سوی خانواده‌ها حاصل شده است 50 درصد راه در این راستا پیموده ایم.

 خضری با بیان اینکه یکی از راه‌های ایجاد اعتماد در جامعه حرکت به سوی جامعه الکترونیک است تصریح کرد: سرمایه اجتماعی در جامعه بر سه رکن اعتماد حاکمیت به مردم، اعتماد مردم به حاکمیت و اعتماد مردم بر مردم استوار است. برای ایجاد اعتماد مردم به حاکمیت و بالا رفتن سرمایه اجتماعی روش‌های گوناگونی وجود دارد که یکی از مهمترین آنها اعتماد سازی از طریق الکترونیکی کردن امور اداری در جامعه به منظور تکریم ارباب رجوع، شفاف سازی و ساماندهی می‌باشد.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با گریزی به تصویب اساسنامه و برنامه راهبردی ستاد عالی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین اهداف برنامه راهبردی و اساسنامه کانون‌های فرهنگی هنری تکریم ارباب رجوع، شفاف سازی، ساماندهی و تسریع در انجام امور کانون‌ها می‌باشد. سامانه سجا نیز در همین راستا راه اندازی شده است.

وی همچنین با ارائه طرحی با موضوع "کارشناسان معین" و ایجاد ارتباط هر چه بیشتر مسئولین امور کانون‌های شهرستان‌های استان تهران با این طرح گفت: دبیرخانه استان تهران در نظر دارد در راستای ارتباط هر چه بهتر مسئولین امور کانون‌ها با این دبیرخانه، کارشناسانی را به عنوان رابط در قالب طرح کارشناسان معین معرفی نماید تا از این طریق ثبت و فعالیت کانون‌ها با کیفیت و سرعت بیشتری انجام گیرد.

 

 

 

پایان پیام/362

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت فوتبال مقام معظم رهبری مساجد مجلس کانون های مساجد اوقات فراغت نماز عید فطر جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه جام جهانی فوتبال نشست هم اندیشی کانون های فرهنگی هنری اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ کارشناس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در پانزدهمین پویش ملی نذر قربانی در استان گفت: این اقلام با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) قم، خیّران برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهیه و بین نیازمندان اصفهانی توزیع شد.
حسام الدین تسلیمی افزود: در پانزدهمین مرحله توزیع گوشت قربانی، ۱۲۰۰ بسته گوشت به وزن یک کیلو و ۵۰۰ گرم را کانون‌های فرهنگی هنری در شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، مبارکه، چادگان فلاورجان و لنجان بین حانواده‌های نیازمندان توزیع می‌کنند.
وی گفت: از ابتدای این پویش تا کنون حدود۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان