Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از شبکه المسیره، جبهه ملی مقاومت جنوب یمن بر ضد تجاوزگری و اشغالگری در این بیانیه خاطر نشان کرد آنچه در ساحل غربی یمن جریان دارد، در امتداد طمع‌ورزی بین المللی به سواحل و بنادر ما چه در ساحل جنوبی یا ساحل غربی قرار دارد.

این بیانیه از مردم استان‌های جنوبی یمن خواسته است فرزندانشان را از درگیری‌هایی(و از کمک کردن به متجاوزان و اشغالگران سعودی و اماراتی) که هرگز نفعی به حال آنها ندارد، فرا بخوانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جبهه خاطر نشان کرده است تنها مسئله‌ای که کشورهای متجاوز و اشغالگر در استان‌های جنوبی اشغال یمن محقق کرده‌اند، ناامنی، بی‌ثباتی و نبود خدمات اجتماعی و تعطیلی تمام بنادر و از دست رفتن فرصت‌های کاری مردم جنوب است.

جبهه ملی مقاومت جنوب بر ضد اشغالگری همچنین تاکید کرده است کشاندن جوانان  استان‌های جنوبی به گورستان ساحل غربی و دیگر جبهه‌ها تنها به طرح‌ها و برنامه‌های متجاوزان در اشغال وطن ما و تجزیه آن و غارت ثروت‌هایش خدمت می‌کند.

این جبهه از خانواده‌های استان‌های جنوبی یمن خواسته است با درک ماهیت جنایتکارانه طرح کشورهای متجاوز، فرزندانشان را فرا بخوانند تا در باتلاقی که هیچ سود و نتیجه‌ای برای آنها ندارد، گرفتار نشوند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۹۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت فلسطین: اشغالگران مجبور شدند پیشنهاد خود را تغییر دهند

یکی از رهبران مقاومت فلسطین به المیادین تاکید کرد که اشغالگران مجبور به ایجاد تغییراتی در آخرین پیشنهاد خود در مذاکرات شدند و خاطرنشان کرد که حماس به مصر اطلاع داده است که هیچ فرمولی را که شامل آتش‌بس و عقب نشینی اشغالگران از غزه نباشد، نمی‌پذیرد.

به گزارش ایسنا، یکی از رهبران مقاومت فلسطین به المیادین تاکید کرد که رژیم اشغالگر اسرائیل مجبور به ایجاد تغییراتی در آخرین پیشنهاد خود شده است، پیشنهادی که مدتی پیش به میانجیگران ارائه شده بود.

این چهره مقاومت توضیح داد که این اصلاحات پس از آن صورت گرفت که اشغالگران به این باور رسیدند که مخالفت حماس و گروه‌های مقاومت با پیشنهاد اخیر «مطلق و قاطع» است.

وی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها در حال حاضر با مصر در تماس دائمی هستند تا به فرمولی برسند که مقاومت بتواند آن را بپذیرد، خاطرنشان کرد: حماس به قاهره اطلاع داده است که هیچ پیشنهاد یا فرمولی را که شامل آتش‌بس و عقب‌نشینی نیروهای اسرائیلی از نوار غزه نباشد، نمی‌پذیرد.

در این رابطه احمد عبدالهادی، نماینده حماس در لبنان روز پنجشنبه تاکید کرد که این جنبش همیشه علاقه مند به دستیابی به فرمول یا توافقی است که از طریق آن تجاوز به غزه پایان یابد.

وی در گفت‌وگو با المیادین با تاکید بر اینکه جنبش حماس مقصر تزلزل در مذاکرات نیست، بر جدیت و انعطاف‌پذیری حماس در مذاکره بر خلاف طفره روی نخست‌وزیر اشغالگر و وارونه‌کردن ایده‌ها تاکید کرد؛ موضوعی که مذاکرات را در یک دور باطل می‌چرخاند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • مقاومت فلسطین: اشغالگران مجبور شدند پیشنهاد خود را تغییر دهند
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید