Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: ارایه مشاوره و آگاهی بخشی به خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران از اهداف راه اندازی میز خدمت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، محمد صادق دوخائی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی (30 خرداد) در مراسم افتتاح میز خدمت که در بنیاد  این استان برگزار شد، اظهار کرد:خدمات رسانی صحیح، عدم سر درگمی مراجعه کننده و دریافت پاسخ به شکل درست و سریع از جمله اهداف افتتاح میز خدمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه طرح میز خدمت در بنیاد شهید وامورایثارگران استان مرکزی به منظور تسهیل ارائه خدمات به خانواده های شاهد و ایثارگر استان است، افزود: در این طرح ایثارگر و مراجعه کنندگان به راحتی می تواند فرد مورد نظر خود را در سازمان پیدا کرده و کار خود را در کوتاهترین زمان انجام دهند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه همه ایثارگران اطلاعات و آگاهی کافی را از خدمات سازمان بنیاد شهید ندارند، ادامه داد: ارایه مشاوره به مراجعه کنندگان و نشان دادن کوتاهترین راه ممکن از دیگر برنامه های میز خدمت است.

 

مدیرکل بنیادشهید وامورایثارگران استان مرکزی با اشاره به ابلاغیه ای که از اول تیرماه تمام دستگاه‌ها و ادارات موظف هستند که میز خدمت را با حضور کارشناسان ادارات در طبقه همکف ادارات احداث کنند، اضافه کرد: در این جایگاه باید کارشناسی باشد که آگاهی لازم را از برنامه های آن اداره داشته باشد تا خدمات‌دهی به ارباب رجوع سریع و آسان صورت گرفته و ارباب رجوع در بین اتاق‌های ادارات سرگردان نباشد.

 

دوخائی خاطر نشان کرد: همه کارکنان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران باید در خدمت رسانی به جامعه هدف که حق بزرگی بر گردن ما دارند کوشا باشند و در راستای رفع مشکلات این عزیزان نهایت تلاش را بکنیم.

 

میز خدمت در اجرای تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقاء رضایت مندی آنان از عملکرد دستگاههای اجرایی، اعم از ملی و استانی که عهده دار ارائه خدمات به مردم هستند، در کلیه دستگاه های اجرایی راه اندازی می شود.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت فوتبال مقام معظم رهبری مساجد مجلس کانون های مساجد اوقات فراغت نماز عید فطر جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه جام جهانی فوتبال راه اندازی میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، حجت الاسلام زارع ، با صدور پیامی ضمن اعلام حمایت از اقدام شجاعانه دلاورمردان سپاه پاسداران، سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایت اسرائیل غاصب را محکوم کرد.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله قاصم الجبارین
پاسخ مقتدرانه و کوبنده پاسداران غیور و ظفرمند میهن اسلامی موجی از عزت و افتخار را به ارمغان آورد.
پس از سخنان مقتدرانه مقام عظمای ولایت و فرمانده کل قوا در خطبه‌های عید سعید فطر در خصوص لزوم تنبیه رژیم غاصب اسرائیل و درپی آنان وعده مسئولان ارشد نظامی و سیاسی مبنی بر اجرای منویات معظم له نور امیدی در دل مستضعفان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تابید.
در ادامه آخرین دقایق روز شنبه دست انتقام الهی از آستین فرزندان شجاع و دلیر کشور اسلامیمان خارج شد و خبر مسرت بخش حرکت پهباد‌ها و موشک‌های غیورمردان ایران زمین در اقصی نقاط جهان پخش و در صدر اخبار قرار گرفت. 
 بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد ضمن اعلام حمایت قاطع از این حرکت شجاعانه و وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تبریک این اقدام مهم به بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا و مقام معظم رهبری مد ظله العالی و مردم شهیدپرور، سکوت مجامع بین المللی در مقابل جنایت‌های وحشیانه استکبار جهانی را محکوم کرده و بر ادامه راه پرافتخار شهیدان والامقام در دفاع مشروع از مرز و بوم کشور تاکید می‌نماید.
امید که این اقدام مقدمه‌ای برای ریشه کن شدن غده سرطانی اسرائیل در منطقه و آغاز نهضت جهانی حضرت ولیعصر (عج) باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۴ درصدی بودجه بنیاد شهید با هزینه‌هایش هماهنگ است؟
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • جشن تکلیف فرزندان کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در زاهدان
  • حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران
  • تجمع پرشور مردم مشهد در حمایت از حمله سپاه + فیلم
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • مادر شهید «عبدالخالد ماجدی» به فرزند شهیدش پیوست
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد بهرام ولیخانی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی
  • دیدارمدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان