Web Analytics Made Easy - Statcounter

آسوشیتدپرس در مطلبی به رواج سوء‌استفاده جنسی در زندان‌های تحت کنترل امارات متحده در یمن پرداخته است.

قدس آنلاین- در گزارش آسوشیتدپرس آمده است: شکنجه‌گران از یک الگوی ثابت پیروی می‌کردند: کتک زدن روزهای شنبه، شکنجه روزهای یکشنبه، و استراحت روزهای دوشنبه. سه روز بعد هم از همین الگو تبعیت می‌کرد. جمعه نوبت به سلول انفرادی می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردی یمنی که در یکی از زندان‌های امارات متحده عربی -- متحد کلیدی آمریکا -- در یمن بدون تفهیم اتهام اسیر است، ماجرای شکنجه و سوء‌استفاده گسترده را در قالب تصاویر توصیف می‌کند. این نقاشی‌ها که از زندانی در شهر عدن به دست آسوشیتدپرس رسیده است، تصویری ناراحت‌کننده را از جهانی مخفی و مالامال از موارد نقض حقوق بشر به وسیله افسران اماراتی که از مصونیت برخوردار هستند به دست می‌دهد.
عکسی بدون تاریخ که به دست آسوشیتدپرس رسیده است، یک زندانی نقاشی‌شده را نشان می‌دهد که در یک زندان یمن و به وسیله اماراتی‌ها مورد سوء‌استفاده قرار می‌گیرد. در متن عربی همراه تصویر آمده است: «زندانی‌ها اینگونه وادار به عریان شدن می‌شوند.»

در ادامه این مطلب آمده است: افسران اماراتی صدها مرد یمنی را که بدون محاکمه در زندان‌های مخفی به سر می‌برند، مورد آزار و شکنجه جنسی قرار می‌دهند.

یک نقاش و 6 زندانی دیگر به آسوشیتدپرس گفتند خشونت جنسی ابزاری مهم برای آزار دادن اسرا و گرفتن اعتراف از آن‌ها است.

نقش‌هایی که بر روی ظروف پلاستیکی کشیده شده است مردی را نشان می‌دهد که عریان از زنجیر آویزان شده است و شوک الکتریکی دریافت می‌کند. مردی دیگر هم روی زمین است، سگ‌هایی در کنارش هستند و چندین نفر به او لگد می‌زنند. تصاویر ناراحت‌کننده‌ای از آزار جنسی هم به چشم می‌خورد.

این هنرمند اسیر می‌گوید: «بدترین چیز درباره وضع ما این است که هر روز آرزوی مرگ می‌کنم اما به آن نمی‌رسم.» این مرد دو سال را در زندان سپری کرد و مشکلاتش از جایی آغاز شد که در میان مردم بر ضد اماراتی‌ها سخن گفت.

آسوشیتدپرس تاکنون از وجود دست‌کم 5 زندان متعلق به امارات آگاه شده است که نیروهای امنیتی در آن‌ها از شکنجه‌های جنسی برای آزار و در هم شکستن زندانی‌ها استفاده می‌کنند.

منبع: العالم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امارات قدس آنلاین یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۹۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «عمر عساف» آزاده فلسطینی و یکی از اعضای ارشد «تشکل ملی دموکراتیک» در سخنانی به تشریح وضعیت وحشتناک اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی پرداخت.

عساف گفت: من مانند هزاران فلسطینیِ بازداشت‌شده دیگر در دوران اسارت با گرسنگی، شکنجه و تعرض روزانه مواجه بودم. همچنین من مانند اسیران دیگر مورد قصور و کوتاهی پزشکی قرار گرفتم و ۲۹ کیلوگرم از وزن خود را طی ۶ ماه از دست دادم.

وی افزود: رژیم اشغالگر در حال حاضر اسیران را از مواد غذایی اساسی محروم می‌کند و مقدار اندکی غذا به آنان می‌دهد. درد و رنج‌هایی که من کشیدم در برابر آنچه هزاران اسیر اهل غزه متحمل می‌شوند بسیار ناچیز است. آن‌ها به صورت ویژه شکنجه می‌شوند.

عساف با تشریح وضعیت اسیران اهل غزه ادامه داد: اسیران غزه با سگ‌های پلیسی و نیروهای سرکوبگر مورد حمله قرار می‌گیرند و از نظر روحی شکنجه می‌شوند.

این آزاده فلسطینی افزود: باید در سطح سازمان‌های بین‌المللی برای توقف جنایت علیه اسیران فلسطینی به ویژه اسیران اهل غزه اقدام صورت بگیرد.

کد خبر 6086840

دیگر خبرها

  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • (ویدئو) آزار حیوانات گران می‌شود!