Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@11:00:52 GMT

مسکن مهر فاجعه است/ شهرداری زنجان شفاف سازی کند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۹۹۱۱

مسکن مهر فاجعه است/ شهرداری زنجان شفاف سازی کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن مظفری ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در دو سال اخیر درباره حقوق عامه بوده و در این زمینه نیز مجموعه قوه قضائیه در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری نخستین استان است که به حقوق عامه به جد وارد شده است.

وی با بیان اینکه در تحقق حقوق عامه باید مسئولین اهتمام جدی داشته باشند، ادامه داد: جزو نخستین استان‌هایی بودیم که به حوزه حقوق عامه ورود کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: دادگستری زنجان به موضوع حقوق عامه ورود کرده و اتوبان را چندسال قبل  مطرح کردیم و برای خیلی‌ها سوال بود که اصلا مگر دادستان می‌تواند؛ ورود کند؛ در حالی که با ورود دادستان ۱۰ میلیارد تومان برای این اتوبان هزینه شد.

مظفری تاکید کرد: میانگین هر هفته درباره حقوق عامه دو نامه مهم و اساسی به مسؤولان استانی داریم  و ۳۰۰ صفحه فقط مکاتبات ما است و آن نیز علمی و اساسی.

وی با بیان اینکه  در بحث آلودگی‌های محیط زیست ، هدایت پسماندها به اراضی شهری که دادستانی ورود جدی کرده و چندین سال است که فاضلاب شهری به باغات اطراف هدایت شده و از طریق آنجا کشت و زرع صورت می‌گیرد، گفت: در این قضیه هم جهاد را مکلف کردیم و هم محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی و شهردرای و به خود استاندار نامه دادیم که این معضل را حل کند.

مظفری با بیان اینکه مسکن مهر فاجعه است، افزود: به تعداد واحدهای مسکونی امکانات رفاهی و آموزشی فراهم نشده و این یک معضل است.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان با انتقاد از پروژه مسکن‌های مهر و عدم پیش‌بینی امکانات روبنایی در آن تصریح کرد: شهرداری نیز باید برای کاهش مشکلات شهری از جمله تخلفات ساختمانی شفاف‌سازی کند.

مظفری با بیان اینکه درباره مؤسسات مالی غیرمجاز ما نخستین استانی بودیم که ورود کردیم، گفت: نخستین استانی بودیم که در مقابل موسسات مالی غیرمجاز ایستادیم و فقط در ابهر یک مشکل داشتیم.

وی معضلاتی از جمله آلودگی محیط زیست، کارخانجات سرب و روی، هدایت فاضلاب به باغ‌های اطرف و کشت و زرع با آن را از جمله موارد مهم در بخش حقوق عامه برشمرد و گفت: ارگان‌های مربوط در این حوزه‌ها از جمله شهرداری، محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی و استانداری را مکلف به ساماندهی این موارد کردیم.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان با بیان اینکه میانگین افت‌ آب‌های زیرزمینی ۷۷ سانتی‌متر است، گفت: برای افت آب به اندازه یک سانتی‌متر باید تاسف خورد و اگر امسال جلوی چاه‌های غیرمجاز را نگیریم، ۲۰ سال آینده مردم به خاطر آب به جان یکدیگر می‌افتند.

کد خبر 4326180

منبع: مهر

کلیدواژه: دادستانی کل کشور کاهش جرایم راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان شهرکرد شیراز مشهد یاسوج عید سعید فطر ماه مبارك رمضان خرم آباد بیرجند تبریز مواد مخدر کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق عامه از اولویت‌های دستگاه قضایی است

ایسنا/گیلان رئیس شورای قضایی استان گیلان گفت: در سال جدید موضوعات حقوق عامه از اولویت‌های دستگاه قضایی استان بوده و با مسئولان و مدیرانی که به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل نکنند و یا ترک فعل کنند برخورد قانونی لازم می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز ۲۶ فروردین ماه در نخستین نشست شورای قضایی گیلان در سال جاری با تبریک عملیات غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: مهمترین دستاورد نظام این بود که به دنیا نشان داد هر زمان اراده کند می‌تواند رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان کند.

وی افزود: مسئولان باید در ایفای وظایف خود اصل سرعت، دقت و تدبیر لازم را به کار بندند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقاوم‌سازی ۶۷ درصد مساکن روستایی زنجان در سال ۱۴۰۳
  • ۱۱ هزار واحد مسکونی در زنجان مقاوم‌سازی می‌شود
  • امسال ۱۱هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان مقاوم سازی می شود
  • امسال ۱۱هزار واحد مسکونی روستایی مقاوم در زنجان مقاوم سازی می شود
  • درجلسه شورای قضایی گیلان مطرح شد
  • حقوق عامه از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • حقوق عامه، از اولویت‌های دادگستری گیلان در سال جدید
  • ترک فعل مدیران برخورد قانونی به همراه دارد
  • کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان شاهرود تشکیل شد
  • تشکیل کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه در حوزه میراث فرهنگی در شاهرود