Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدقاسم جاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص پیامدهای ژئوپولیتیک تقویت همکاری نظامی کشورمان با روس‌ها، گفت: روس ها خیلی خوب می دانند که ایرانیان با اتکا به ظرفیت داخلی خودشان به قدرت دست یافته اند و این مولفه مهمی برای همکاری بین قدرت ها محسوب می شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رهبر کبیر انقلاب اعلام کردند سیاست ایران مبتنی بر "نه شرقی، نه غربی" است، اظهار کرد: بر این اساس مشاهده می شود که کشورهای مختلف از جمله روسیه برای همکاری و تعامل به کشورمان چراغ سبز نشان می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به عنوان مثال بعد از بروز درگیری و تنش در سوریه، دولت مرکزی این کشور درخواست کمک مستشاری به جمهوری اسلامی ایران داد و سپس روس ها به این ائتلاف پیوستند که بیانگر نکته مذکور است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: بنابراین با درنظر گرفتن استقلال و منافع ملی کشورمان، می توان به سمت تقویت همکاری نظامی کشورمان با روس‌ها حرکت کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به شرایطی که امروزه ایالات متحده آمریکا در منطقه رقم زده و تنش هایی که رخ داده، به نظر می رسد به نظر می رسد تقویت همکاری کشورمان و روسیه، پیامدهای مثبت ژئوپولیتیک به همراه داشته باشد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید.

این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران اسلامی، با قاطعیت به‌ دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.

اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادر فنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6091339

دیگر خبرها

  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان