Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما سعید موتمنی در جلسه بررسی افزایش قیمت خودرو که با حضور معاون استاندار تهران و مسئولان تعزیرات استان تهران برگزار شد ، افزود: وقتی دست خودروساز را باز می گذاریم ، هر بلایی سر مردم می آورد.
وی گفت: باید در برخی مصاحبه ها هم دقت شود و چندی پیش مصاحبه ای در خبرگزاری ها پخش شد مبنی براینکه خردادماه خودرو گران می شود و همین مصاحبه ها باعث می شود اگر نمایشگاهی دو خودرو هم داشته باشد نفروشد و این روند موجب آشفتگی بازار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موتمنی افزود: خودروی 2008 از 135 میلیون تومان در سه روز به 235 میلیون تومان رسید و خودروی هایما را کسی نمی خرید و شرکت اقساطی می فروخت اما اکنون 150 میلیون تومان شده است.
وی گفت: این گرانی ها را کسانی ایجاد می کنند که خرید عمده می کنند و چرا اجازه می دهند نمایندگی ها با 27 درصد سود به کار فروش بپردازند؟ کسی که این سود را می دهد یا خودرو را مجبور است دیر تحویل دهد یا از کیفیت خودرو مجبور است ، بکاهد.
موتمنی افزود : شرایط بازار آرام بود چرا دست واردکنندگان متفرقه را کوتاه کردیم ؟ چرا ثبت سفارش را یک شبه بدون کارشناسی بستیم؟ وقتی نیاز روزانه بازار را می بندیم چطور می توانیم انتظار داشته باشیم مشکلات ایجاد نشود؟  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: انتقاد اتحادیه خریداران خودرو نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) هونگچی؛ خاص‌ترین خودرو نمایشگاه پکن

(تصاویر) هونگچی؛ خاص‌ترین خودرو نمایشگاه پکن

دیگر خبرها

  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ طلا باشیم؟
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)
  • سیگنال عجیب قیمت ارز به بازار خودرو/ پژوپارس چند قیمت خورد؟
  • انتقاد از زیاده خواهی برخی طرف های مقابل در مذاکرات | جزئیات گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با بورل پیش از سفر گروسی
  • (تصاویر) هونگچی؛ خاص‌ترین خودرو نمایشگاه پکن
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم
  • توقف در روند کاهشی دلار؛ خریداران دوباره برگشتند!