Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: در طرح اشتغال روستایی سهم استان ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد ۶ هزار و ۹۳۲ شغل است. ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سعید مازندرانی عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصادمقاومتی استان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهارداشت: در طرح اشتغال روستایی سهم استان 400 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد 6 هزار و 932 شغل است که تاکنون یک‌هزار و 602 طرح با 221 میلیارد تومان تسهیلات و اشتغال بیش از 3 هزار و 700 نفر به بانک‌ها معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون 160 طرح موفق به دریافت 16 میلیارد تومان تسهیلات و ظرفیت ایجاد اشتغال برای 373 نفر شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به رتبه هفتم استان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی ادامه داد: مشکل اصلی در استان تأمین وثایق و تضامین و داشتن چک‌های برگشتی است که امیدواریم این مشکلات تسهیل و برطرف شود.

وی درباره طرح اشتغال فراگیر هم اظهار داشت: بالغ بر 427 میلیارد تومان تسهیلات به استان ابلاغ شد که توسط 8 بانک پرداخت می شود.

مازندرانی گفت: تاکنون 381 پرونده به مبلغ 539 میلیارد تومان تشکیل شد که 292 طرح به مبلغ 404 میلیارد تومان برای ایجاد 2 هزار و 232 شغل به بانک ها ابلاغ شده است.

به گفته وی، تاکنون 37 طرح برای ایجاد اشتغال 370 نفر از سوی بانک‌ها به متقاضیان پرداخت شده و همچنین در 95 میلیارد تومان در طرح فراگیر ملی نیز به استان اختصاص داده شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان ادامه داد: در طرح مشاغل خانگی سال گذشته 19.2 میلیارد تومان تسهیلات به استان ابلاغ شد که 14 میلیارد تومان جذب شد. امسال هم 27.8 میلیارد تومان به استان ابلاغ شده که بین سه بانک در حال توزیع است.

وی درباره طرح کارورزی هم گفت: یک‌هزار و 344 واحد پذیرنده شناسایی شده و 3 هزار و 21 کارورز نیز ثبت‌نام کرده‌اند که 821 نفر آنان در این واحدها جذب شده اند.

مازندرانی به طرح مهارت‌آموزی در محیط واقعی کار اشاره کرد و افزود: سهمیه ابلاغی استان یک‌هزار و 1130 نفر بوده که 432 واحد شناسایی شده و این افراد به این واحدها معرفی شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان درباره موضوع اشتغال هم گفت: سال گذشته 19 هزار و 400 شغل تعهد اشتغال استان بود که در پایان سال 21 هزار و 593 شغل در سامانه رصد به ثبت رسید. امسال تعهد اشتغال استان با تصمیم استاندار به 30 هزار نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/ز

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید

ایسنا/همدان فرماندار رزن گفت: شهرستان رزن در دومین سال متوالی در تحقق اشتغال رتبه نخست استان همدان را کسب کرد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش سامانه رصد، شهرستان رزن شاهد تحقق ۱۴۲ درصدی در حوزه اشتغال است.

وی تعهد اشتغال  امسال شهرستان رزن را ۱۳۰۸ نفر برشمرد و تصریح کرد: در این رابطه به دنبال تحقق اشتغال بیش از تعهد خود هستیم و برای تحقق اشتغال ۱۸۵۶ نفر برنامه‌ریزی شده است.

غفاری‌آثار اضافه کرد: شهرستان رزن توانسته است رتبه نخست در دومین سال متوالی را در حوزه اشتغال کسب کند و با اختلاف ۲۰ درصدی نسبت به شهرستان دوم در سطح استان قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به رتبه نخست رزن در مقاوم‌سازی مسکن تصریح کرد: شهرستان رزن رتبه نخست مقاوم‌سازی و بهسازی مسکن را در سطح کشور داراست و شاخص بهسازی مسکن روستایی رزن در سامانه بهسازی بنیاد مسکن ۱۰۶ درصد ثبت شده است.

غفاری‌آثار افزود: در سال گذشته ۹۲ درصد تسهیلات بنیاد مسکن شهرستان در زمینه تسهیلات مسکن جذب شد این در حالیست که میانگین استانی در این رابطه ۶۲ درصد بوده است.

وی در ادامه با اشاره به تسهیلات پرداختی سال گذشته این شهرستان در رابطه با تسهیلات ازدواج خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعداد ۹۹۳ فقره تسهیلات ازدواج  با اعتباری افزون بر ۳۰۳ میلیارد تومان در سطح شهرستان به متقاضیان پرداخت شده است.

غفاری‌آثار همچنین افزود: در شهرستان رزن ۱۱۷۶ فقره  تسهیلات فرزندآوری با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد تومان به زوج‌هایی که طبق قانون شامل دریافت تسهیلات بودند، پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به احداث و ساخت چهار زمین چمن مصنوعی در روستاها و دو چمن مصنوعی در دو شهر رزن و دمق گفت: در سال گذشته تعداد چهار سازمان مردم نهاد در شهرستان رزن در حوزه‌های امور اجتماعی، جوانان و ازدواج تأسیس شد و تعداد سازمان‌های مردم نهاد شهرستان به  هفت سمن افزایش پیدا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران